حجت الاسلام والمسلمین، رستگار:

اهرم فشار دشمن با تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه شکسته می شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۴:۱۰
کد خبر: ۴۰۵۷۳۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی باید نیازمندی از خارج قطع و اهرم فشاراقتصادی دشمن در منطقه شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه جلسه شورای نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب با اشاره به تحولات منطقه و توانمندی ایران در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و بین المللی گفت: ایران در تمامی جنگ های نیابتی منطقه در برابر ابر قدرت های جهان پیروزی و دستاوردهای چشمگیری داشته و بعنوان یک ابرقدرت منطقه در جهان مطرح شود.

 وی، اظهار داشت: دشمن با تمام توان و بکارکیری حربه های مختلف و با وارد کردن هجمه های فرهنگی در قالب جنگ نرم در پی ضربه و نفوذ بر پیکره انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین، ادامه داد: دشمنان دریافته اند که درایت رهبری انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنان را با نشان دادن راه درست و بصیرت افزایی مردم خنثی می کند.

 رستگار، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبه هایی است که سپاه باید با بهره گیری از فرامین مقام معظم رهبری در جامعه عملی سازد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تحریم های اقتصادی دشمن بر علیه ایران را یک اهرم فشار اقتصادی برشمرد و تاکید کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی باید نیازمندی از خارج و اهرم فشاراقتصادی دشمن در منطقه قطع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز