عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد :

حریم امام‌زاده زید بن علی (ع)دوباره به بازار دست‌فروشان تبدیل نشود

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۰۵۸۸۲
حریم امام‌زاده زید بن علی (ع)دوباره به بازار دست‌فروشان تبدیل نشود
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت:حریم امام‌زاده زید بن علی (ع)دوباره به بازار دست‌فروشان تبدیل نشود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،عبدالله عزیز پور عضو شورای شهر خرم‌آباد در یک‌صد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا شهر خرم‌آبادعنوان کرد: امیدوارم طرح جامعی برای این آزادسازی داشته باشیم و دوباره به بازار دست‌فروشان تبدیل نشود.

وی گفت: مهم این است که به‌صورت فازبندی جلو برویم چراکه برای رفاه خوب است و ولی انجام این کار به‌صورت یک مرحله ممکن نیست.

وی تصریح کرد: از این کار استقبال می‌کنیم و نقطه عطفی در پرونده شورا و شهرداری خرم‌آباد است چراکه این کار آرزوی دیرینه مردم خرم‌آباد است که اطراف حرم زیدبن علی (ع) آزاد شود چراکه در نظافت آن محل نیز مشکل ایجاد کرده‌اند و در شأن آن محل معنوی نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه دوستان موافق 100 درصد است  و از تمام اعضا و شورا می‌خواهم که کمک کنند تا علاوه بر این فاز به‌زودی شاهد فازهای دیگر این پروژه باشیم.

عضو شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: اگر ما بخواهیم مغازه‌ها را تخریب  کنیم  به‌جای مغازه‌ها دست‌فروش‌ها همان منطقه را تصرف می‌کنند پس تقاضا داریم  شهرداری مناطقی را به‌عنوان بازار برای این افراد اعلام کند چراکه برای رفاه حال مردم است.

وی افزود: این کار سبب ایجاد معنویت بیشتر این محل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اصل طرح به‌جایی ازلحاظ مختلفی ازجمله  تمرکززدایی در مرکز شهر، مشکل ترافیک می‌شود  امیدواریم این طرح جلسه عملیاتی شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز