معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

داشتن برنامه دلیل توسعه ورزش دراصفهان

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۰۵۹۹۵
داشتن برنامه دلیل  توسعه ورزش دراصفهان
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:رویکردی که معمولا در دنیا مرسوم است، این است که شهرداری ها متصدی انجام برنامه های ورزش همگانی هستند و این موضوع در کشور ما در برخی از استانها از جمله اصفهان در حال انجام است .

به گزارش برنا از اصفهان ، دکتر غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت متبوع در سفر به اصفهان  به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان این استان با مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری دیدار و گفت و گو کرد.

به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ،معاون توسعه ورزش همگانی وزارت  با بیان این مطلب که ارتباط بین شهرداری با وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل تابعه در استانها هرکجا اتفاق افتاده ، نتایج خوبی در برداشته ؛ گفت:رویکردی که معمولا در دنیا مرسوم است، این است که شهرداری ها متصدی انجام برنامه های  ورزش همگانی هستند و این موضوع در کشور ما در برخی از استانها از جمله اصفهان و تهران در حال انجام است .

دکتر شعبانی بهار  با تأکید بر این موضوع که در دنیا مسئول ورزش شهرداری ها هستند ؛ خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری شهرداری ها  در ورزش باید به سمت و سوی فعالیت برای ورزش شهروندی باشد ، بنابراین توجه به ورزش بانوان می تواند به عنوان یکی از فاکتورهای ورزش شهروندی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه و خانواده ها داشته باشد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد:  سه  فاکتور ارزان بودن، در دسترس بودن و آسان بودن می تواند شعار ورزش شهرداری برای  جذب شهروندان به امر ورزش باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده در سازمان ورزش شهرداری اصفهان در راستای سیاستهای ورزش همگانی گفت: توسعه ورزش دراصفهان به دلیل داشتن برنامه است و خوشبختانه با برنامه ریزی اصولی و تعامل بین سازمان ورزش شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان این استان شرایط خوبی در بخش ورزش همگانی فراهم شده است .

در این دیدار دکتر سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز ضمن تشکر از فعالیتهای سازمان ورزش شهرداری ، تعاملی که با وفاق و همدلی بین این سازمان ، اداره کل ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی ایجاد شده را نقطه قوتی برای ورزش اصفهان عنوان کرد و گفت: فعالیتهای هدفمند ورزش شهرداری موجب گسترش موجی از شور و نشاط عمومی در سطح شهر اصفهان شده است .

  دکتر انصاری مهر مدیر عامل سازمان شهرداری نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه ورزش همگانی ، ارتباط خوب و قوی بین اداره کل ورزش و جوانان ، هیات های ورزشی و سازمان شهرداری در کنار همراهی و همکاری شهردار و اعضاء شورای شهر اصفهان را عامل موفقیت در اجرای برنامه های ورزشی و استقبال خوب و پرشور مردم از تداوم این برنامه ها عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز