مدیر گروه فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم:

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۹:۰۰
کد خبر: ۴۰۶۰۹۷
جشنواره حضرت علی اکبر(ع) برگزار می‌شود
مدیر گروه فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا در نشست مطبوعاتی با اشاره به تعیین 12 محور ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان اظهار کرد: فضاسازی فرهنگی و آذین‌بندی، ارتقای سطح آگاهی جوانان، برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی، افتتاح کتابخانه فرهنگسرای جوان و برگزاری آیین ‌بزرگداشت با محوریت جوان و مهدویت در مساجد شاخص استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست با مسؤولان، برگزاری مسابقات ورزشی، گرامیداشت هفته جوان، برگزاری برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد، دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور دسته‌ جمعی جوانان و مسؤولان در گلزار شهدا از برنامه‌های دیگر هفته جوان است.

مدیر گروه فرهنگی و تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) خبر داد و افزود: این جشنواره به منظور تجلیل از جوانان برتر هر ساله برگزار می‌شود و از امروز تا 18 خرداد ثبت‌نام جوانان برتر در محورهای مختلف صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: محورهای قرآنی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، صنعتی، جوان سرباز، طلبه جوان، دانشجوی نخبه، فعال فرهنگی اجتماعی،‌ فعال در عرصه هنر، نویسنده جوان، جوان معلول دارای ویژگی‌های خاص، قهرمان ورزشی و فعال در عرصه مطبوعات و اطلاع‌رسانی از جمله محورها است.

پارسانیا ادامه داد: بخش دیگر این جشنواره سازمان‌های مردم نهاد برتر است که با اولویت سازمان‌های مردم نهاد جوان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش داوری مستندات و مدارک دریافت شده و از هر بخش یک جوان انتخاب می‌شود و پس از ماه رمضان از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز