برگزاری نشست توسعه و رونق بخشی تجارت با کشورعمان

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۷:۵۵
کد خبر: ۴۰۶۱۱۶
برگزاری نشست توسعه و رونق بخشی تجارت با کشورعمان
مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر در این نشست از توسعه و رونق بخشی تجارت و راه اندازی خط گردشگری دریایی بندرعباس – عمان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در راستای سفر وزیر راه واستاندارهرمزگان و هیئت همراه به کشور عمان که با هدف توسعه ورونق بخشی تجارت و چگونگی راه اندازی خط گردشگری دریایی انجام پذیرفت، روز گذشته نشستی با حضور معاون اقتصادی استانداری هرمزگان ونمایندگان وزارت امورخارجه و جمعی از مقامات عمانی در بندرشهید باهنر برگزار شد.

معاون اقتصادی استانداری هرمزگان در ابتدار ضمن تقدیرو تشکر از حضورنمایندگان ومسئولین دو بندرشهید باهنروخصب،ابراز امیدواری نمود که به زودی مصوبات سفرهای مقامات دولتی ایران به عمان که یکی از آنها راه اندازی خط گردشگری دریایی ما بین این دو بندر است رسمآ اجرایی خواهد شد.

شیرخانلو در ادامه بیان کرد: اقتصاد ما برای دستیابی به این هدف بر اساس گام های موفق اولیه که در نشست های قبلی با این هیئت برگزار شد به دست آمده است و ان شاالله با آمادگی کاملی که مجموعه دریایی وبندری شهید باهنر از روز نخست اعلام کرده است بتوانیم باتعاملات سازنده به این هدف با ارزش دست پیدا کنیم.

محمد محسنی گفت:از آنجایی که بندر شهید باهنر بیشترین سهم تجاری با کشور عمان را دارد و همچنین این بندروبنادر تابعه در صنعت توسعه گردشگری و جذب گردشگر، در بین سایر بنادر پیشرو است، آمادگی کامل دارد با تشخیص و نظر مسئولین عالی استان نسبت به حذف یا کاهش هزینه های دریایی وبندری گام های موثرو مثبتی برای رسیدن به این هدف ملی بردارد.

وی ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این خط برای هر دو کشور به ویژه ساکنین استان های ساحلی ایران وعمان که دارای قرابت های مختلف می باشد موجبات رونق اقتصادی را فراهم آورد و انتظار می آورد این سفر متمایز از سفرهای گذشته باشد و نوید بخش آینده ای روشن در تعاملات اقتصادی دو کشورباشد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز