سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی

دو شبکه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی متلاشی شدند

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۱:۱۳
کد خبر: ۴۰۶۳۰۷
دو شبکه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی متلاشی شدند
سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو شبکه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی متلاشی شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یک باند مسلحانه تهیه و توزیع مواد مخدر که از شرق کشور آنها را به استان وارد می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این شبکه که ماده مخدر مرفین توزیع می کردند 8 نفر متشکل از 7 مرد و یک زن بودند که از آنان 242 کیلوگرم مرفین، 3 قیضه سلاح جنگی کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: یک باند دیگر نیز که ماده مخدر تریاک را در یک دستگاه کامیون حامل هندوانه جاسازی کرده بودند دستگیر شدند که از آنان 150 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

اصلانی گفت: طی حدود 2 ماه گذشته از سال جدید بیش از یک تن و 741 کیلوگرم انواع ماده مخدر در استان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد رشد را نشان می دهد، ضمن اینکه طی همین مدت 44 درصد رشد از لحاظ انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، 39 درصد رشد در دستگیری قاچاقچیان این حوزه و 12 درصد رشت توزیع کنندگان خرد را شاهد بودیم.

وی در مورد آمار سرقت افزود: خوشبختانه امسال شاهد کاهش 3 درصدی انواع سرقت در استان و کاهش 7.5 درصدی سرقت های بزرگ شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: با کاهش آمار قاچاق و مبارزه با آن میتوان استان آذربایجان غربی را استانی امن برای تمامی فعالین اقتصادی نام برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز