رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر :

حل مشکلات جوانان نیازمندمساعدت همه دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۳:۲۰
کد خبر: ۴۰۶۵۴۹
حل مشکلات جوانان نیازمندمساعدت همه دستگاه های اجرایی است
نورعلی وندعنوان کرد: موضوع اشتغال وازدواج جوانان ومسکن از جمله مهمترین مشکلات جوانان محسوب می شود که حل آنها مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی وهمت همه مسئولین را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،به مناسبت هفته جوان پرسنل اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختربه همراه جمعی از جوانان نخبه وورزشکاران برترجوان ومدال آور شهرستان با امام جمعه پلدختر دیدار کردند.

برپایه این گزارش ، در جریان این دیدار علی محمد نورعلی وند رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختر با تاکید براینکه جوانان سرمایه های مملکت ما هستند  تصریح کرد:هفته جوان از 27 اردیبهشت شروع وتا 2 خرداد تداوم دارد وهر روز آن نیز با یک عنوان نامگذاری شده است.

نورعلی وندعنوان کرد: موضوع اشتغال وازدواج جوانان ومسکن از جمله مهمترین مشکلات جوانان محسوب می شود که حل آنها مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی وهمت همه مسئولین را می طلبد.

وی  به ادغام حوزه جوانان با ورزش در ساختاروزارت ورزش وجوانان اشاره داشت و گفت:متاسفانه این کار باعث شده است که مشکلات خاص جوانان در سایه قرار بگیرد.

نورعلی وند  لرستان را یکی از 5 استان جوان ایران عنوان کردو افزود: تنها 48 درصد از وام ازدواج جوانان پرداخت شده است وهم اینک 19 هزار جوان لرستانی در صف وام ازدواج هستند.

رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به آمار19 هزار 64 ازدواج در سطح استان خاطر نشان کرد: موضوع طلاق نیز از جمله معضلاتی است که باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

علی محمد نورعلی وندبیان داشت: جوانان نیروی محرکه جامعه هستند وبا توجه به رابطه ایی که جوانان با حوزه کاری اداره ورزش وجوانان دارند برای ساماندهی حل مشکلاتشان نیازمند حمایت جدی از اداره ورزش وجوانان هستیم .

همچنین در ادامه این دیدارامام جمعه پلدختر با اشاره به روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) وآغاز هفته جوان گفت:جوانان ما باید اوصاف حضرت علی اکبر (ع) را در خود به وجود بیا ورند.

حجت السلام والمسلمین محمد سوری بصیرت ، صداقت ، شجاعت وولایت مداری را از جمله امتیازات حضرت علی اکبر(ع) برشمرد و بیان داشتد:ورزش در میان جوانان زمانی ارزش پیدا می کند که در آن اخلاق وایمان نیز وجود داشته باشد.

 

سوری به  شخصیت پهلوانی واخلاق مدار جهان پهلوان تختی اشاره کرد واظهار داشت : عمر قهرمانی کم است واگر اخلاق نباشدقهرمانی نیز زود محو می شود لذا مهم است که ورزشکاران وجوانان قهرمان اوصاف حسنه را در خود به وجود آورد.

امام جمعه پلدختر با یادآوری لزوم نشاط در جوانان  بیان کرد:جوانان برای موفقیت در ورزش نیازمند نشاط وآرامش وامنیت در محیط دارند.

سوری به اهمیت آرامش روانی در جوانان اشاره کرد وگفت: دغدغه باعث آسیب روحی به جوانان می شود وخلاقیت را از آنها می گیردلذا یک ورزشکار باید علاوه بر قدرت جسمانی دارای روح قوی نیز باشند.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان ساخت: مسئولین بنا به وظیفه شان موظف هستند با سنجیدن تمام جوانب دغدغه های جوانان را برطرف کنند.

حجت السلام محمد سوری در پایان تاکید کرد: ورزش یک سرمایه قوی در کشور است ومسئولین باید تمامی زمینه هارا برای رشد این سرمایه مهم فراهم کنند.

لازم به ذکر است در پایان با اهدالوح تقدیر وهدیه از طرف اداره ورزش وجوانان شهرستان از این جوانان وورزشکاران مدال آور تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز