حجت الاسلام والمسلمین رستگار:

امروز رسانه، قویترین پشتوانه هر سیاستی است

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۰:۳۸
کد خبر: ۴۰۶۶۱۰
امروز رسانه، قویترین پشتوانه هر سیاستی است
حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: امروز رسانه، قویترین پشتوانه هر سیاستی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، به مناسبت روز روابط عمومی در جمع مسئولین روابط عمومی و تبلیغات رده های سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه، عنوان کرد: هر سیاست موفقی را مورد بررسی قرار دهیم خواهیم دید که یک رسانه قوی آن را پشتیبانی می کند.

این مقام مسئول، گفت: ورودی و خروجی سپاه که اقتدار سپاه را نشان می دهد، روابط عمومی ها می باشند.

وی، با بیان اینکه از جمله عوامل اساسی شکل دادن افکار عمومی در جهان امروز رسانه های جمعی می باشد، یادآور شد: ابزار رسانه ای در این مقطع زمانی با سرعت و شکل خاص خود جهت رساندن پیام( سیاسی ، اجتماعی...) از نقطه ای به نقطه دیگر جهان عمل می کند و انسانها را در قاره ها و کشورهای مختلف تحت تأثیر قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، اضافه کرد: امروزه، روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها تلقی می گردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، اضافه کرد: سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان کانون تفکر می نگرند و روابط عمومی ها، پل ارتباطی مردم و رسانه ها با سازمان و مسئولان هستند.

وی، تصریح کرد: روابط عمومی بخشی از سازمان است که وظیفه شناخت و تجزیه و تحلیل افکار عمومی، یافتن نقاط ضعف و قوت و شناخت فرصت ها و محدودیت ها را بر عهده دارد و در پی آن است تا با پیشگیری از محدودیت ها، بهترین استفاده ها را از فرصت ها برای سازمان طراحی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز