رئیس دانشگاه شهرکرد خبر داد:

کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران به دانشگاه

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۰۶۷۸۷
کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیران به دانشگاه
رییس دانشگاه شهرکرد گفت: خیران برای ساخت خوابگاه های دانشجویی و افزایش فضاهای آموزشی این دانشگاه 30 میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ شایان شامحمدی با بیان اینکه دانشگاه شهرکرد خوابگاه خودگردان ندارد، افزود: این دانشگاه هم اکنون 10 خوابگاه زیرپوشش دارد که از این تعداد پنج خوابگاه ویژه دختران و سه خوابگاه ویژه پسران در شهرکرد و یک خوابگاه دختران و یک خوابگاه پسران نیز در فارسان است.

وی ادامه داد: یک خوابگاه نیز در شهرکرد با کمک خیران با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در دست ساخت است.

به گفته رییس دانشگاه شهرکرد ساخت یک خوابگاه دیگر نیز با کمک بنیاد 15 خرداد در استان آغاز شده که تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد و دو خوابگاه نیز در بروجن در دست ساخت است.

شامحمدی در خصوص وضعیت اینترنت دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: در سال جاری سرعهت اینترنت دانشگاه از 20 مگابیت به 50 مگابیت افزایش یافته و مشکل کندی سرعت اینترنت دانشگاه برطرف شده است.

وی از تنوع و کیفیت مناسب غذای دانشگاه شهرکرد خبرداد و افزود: لیست غذای دانشگاه با همکاری شورای صنفی دانشجویی و بر اساس نظرسنجی از دانشجویان تهیه می شود و هم اکنون دو نوع غذا در هر وعده به دانشجویان ارائه می شود.

شامحمدی از ایجاد دفتر مشاوره در خوابگاه های دانشجویی برای ارائه خدمات به دانشجویان خبرداد.

به گزارش برنا، هم اکنون 8 هزار و 200 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه شهرکرد مشغول تحصیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز