استاندار آذربایجان شرقی:

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در سطح بالایی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۵:۰۷
کد خبر: ۴۰۶۸۶۴
تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در سطح بالایی برگزار شد
جبارزاده گفت: برگزاری 31 دوره پیاپی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان نشان‌هنده توجه مسوولان استان به مقوله ورزش است.

مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان با حضور استاندار آذربایجان شرقی برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار این استان در این مراسم از همه دست‌اندرکاران برگزاری تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در استان‌های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل قدردانی کرد و گفت: این مسابقات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد و امیدوارم شرکت‌کنندگان با خاطره‌ای خوش تبریز را ترک کنند.

وی برگزاری 31 دوره پیاپی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان را نشان‌هنده توجه مسوولان استان به مقوله ورزش دانست و گفت: افتخار می‌کنیم که در دو دوره اخیر این مسابقات در سطح بالاتری برگزار شد و امیدواریم در دوره سی و دوم بتوانیم باز هم از نظر کیفی سطح مسابقات را افزایش دهیم.

جبارزاده همچنین موفقیت تیم‌ها و ورزشکاران برتر این مسابقات را به آنها تبریک گفت و افزود: امیدواریم این مسابقات هر سال باشکوه‌تر از قبل در استان قهرمان‌پرور و ورزش‌دوست آذربایجان شرقی برگزار شود.

سی و یکمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان که از روز جمعه 24 اردیبهشت با حضور 17 تیم خارجی و 4 تیم داخلی آغاز شده بود امروز با قهرمانی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز