مدیرعامل بیمه ما:

کاهش سود بانکی می‌تواند به بهبود وضعیت صنعت بیمه کمک کند

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۷:۴۵
کد خبر: ۴۰۷۰۳۹
کاهش سود بانکی می‌تواند به بهبود وضعیت صنعت بیمه کمک کند
مدیرعامل بیمه ما گفت: کاهش سود بانکی می‌تواند به بهبود وضعیت صنعت بیمه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید صفدری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سرپرستی شعب  بیمه ما در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون نظام بیمه‌ای ما به گونه‌ای طراحی شده که اگر یک اتفاق بزرگ مانند زلزله در کلان‌شهرها رخ دهد نمی‌توانیم خسارت مردم را پرداخت کنیم آیین نامه‌های دقیقه ۹۰ صورت‌های مالی بیمه‌ها را تغییر می‌دهد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی و افق تعیین شده برای کشور باید ضریب نفوذ بیمه را افزایش داده و علاوه بر این برای فرهنگ سازی بیشتر آن برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ما با بیان اینکه صنعت بیمه باید بنگاه‌داری اقتصادی را انجال داده و از دل فواید مالی آنها بانک‌ها بیرون بیایند، خاطرنشان کرد: هم اکنون این روند در کشور برعکس است بانک‌ها بنگاه داری کرده و سود اقتصادی ایجاد می‌کنند و از دل آنها شرکت‌های بیمه‌ای به وجود می‌آیند.

وی با تأکید بر اینکه در دوران رکود باید خرید کالای لوکس توسط خانواده‌ها کمتر شده و بیشتر کالاهای ضروری در دستور کار برای تهیه قرار گیرند، بیان کرد: به عنوان مثال بیمه عمر و سرمایه یکی از انواع خدمات ضروری است که در دوران رکود باید به  خرید آن توجه داشت.

صفدری خاطرنشان کرد: باید دانست در حوزه بیمه نیز مانند سایر بخش‌ها نظریه سازی اقتصاد مقاومتی کافی بوده و باید وارد حوزه عملکرد شد و در این راستا هماهنگ شدن با دانش جهانی بسیار مهم است زیرا نظام بیمه‌ای کنونی کشور فاصله زیادی با ایده‌آل‌ها دارد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالانه شرکت سهامی بیمه ما در زمان خود، خاطرنشان کرد: برخی از آیین نامه‌های مالی که به صورت دقیقه 90 برای شرکت‌های بیمه‌ای صادر می‌شود صورت‌های مالی آنها را تغییر داده اما این شرکت توانست در زمان مقرر مجمع خود را برگزار کند.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ما میزان ضریب نفوذ بیمه در کشور را 1.9 درصد دانست و افزود: برای بهبود این وضعیت، گذار از بخش دولت به بخش خصوصی در صنعت بیمه کاملا ضروری است.

وی با بیان اینکه کاهش سود بانکی می‌تواند به بهبود وضعیت  صنعت بیمه در کشور کمک کند، تصریح کرد: کاهش هزینه تمام شده پول از راه کاهش سود بانکی در بسیاری از موارد می‌تواند به کاهش بخش زیادی از مشکلات در این حوزه کمک دهنده باشد.

وی در ارتباط با افتخاراتی که این بیمه  به آن نائل شده است، بیان کرد: در سال 94 میزان فروش این شرکت نسبت سال‌ گذشته حدود 117.5 درصد افزایش داشته و این رشد نشان دهنده ارائه خدمات مناسب در این شرکت بیمه‌ای است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز