توسط شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد؛

سمینار آموزشی"قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور"

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۴:۳۵
کد خبر: ۴۰۷۶۲۶
سمینار آموزشیقانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور
سمینار آموزشی"قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و اصلاع قانون مالیاتهای مستقیم" در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سمینار یک روزه "قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و اصلاع قانون مالیاتهای مستقیم" در جهت رفع موانع تولید و اطلاع رسانی آخرین تغییرات قانون نظام مالیاتی، با حضور بیش از 50نفر از مدیران عامل، مدیران و کارشناسان مالی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین تشکیل شد.

مهمترین مباحث مطرح در این سمینار: کلیات قانون رفع موانع تولید و احکام مالیاتی-مالیات بر درآمد حقوق، اجاره و مشاغل–مالیات اشخاص حقوقی–معافیت های مالیاتی و مالیات با نرخ صفر–مالیات اشخاص خارجی–جرائم مالیاتی–مالیات بر ارزش افزوده و... بود که توسط آقای حیدری مدرس دانشگاه برگزار شد.

شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با همکاری مشاورین مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین  از ابتدای سال جار تاکنون، 15دوره و سمینار آموزشی با حضور 350نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقردر شهرکها و نواحی صنعتی برگزار کرده است که طبق برنامه در سالجاری نیز برگزاری بیش از 200دوره در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز