برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۱:۵۵
کد خبر: ۴۰۷۶۴۱
برپایی نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در خرم آباد
به مناسبت فرارسیدن سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری، نمایشگاهی با عنوان پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سالن مجتمع ارشاد اسلامی خرم آباد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،به مناسبت فرارسیدن سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری، نمایشگاهی با عنوان  پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سالن مجتمع ارشاد اسلامی خرم آباد برپا شد.

برپایه این گزارش ،این نمایشگاه  با حضور دکترمحمد بیرانوند سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد و دکترجهانبخش سبزواری معاون فنی مرکز بهداشت استان افتتاح شد.

در این نمایشگاه غرفه هایی با محتوای پویایی و جوانی جمعیت کشور، مبارزه با دخانیات، سلامت روان و مبارزه با بیماریهای رفتاری و غیرواگیر دایر است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته برپا خواهد بود که کارشناسان واحدهای مختلف بهداشتی مرکز بهداشت خرم آباد به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر آماده ی ارائه خدماتی از جمله تست قند و فشار خون و همچنین مشاوره های بهداشتی در خصوص بهداشت خانواده و تغذیه به بازدید کنندگان خواهند بود.

همچنین در روز اول برپایی نمایشگاه حق نظری رئیس بهزیستی و نظری رئیس ثبت احوال شهرستان خرم آباد از بازدید کنندگان نمایشگاه بودند.

دکتر علا الدین شیخی رئیس بیمارستان مدنی و میر سپهوند نماینده فرماندار خرم آباد در امور بهداشتی نیز با حضور در نمایشگاه از غرفه های آن بازدید کردند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد در حاشیه ی این نمایشگاه گفت: به دنبال ابلاغ سیاست های جمعیتی مقام معظم رهبری در سال 1393 تمامی ما موظفیم که در راه پویایی و جوانی جمعیت کشور تا حد امکان تلاش کنیم.

محمد بیرانوند عنوان کرد: ما از سال گذشته و به این مناسبت برپایی نمایشگاه برای عموم مردم را آغاز کردیم. وی افزود: سال گذشته در محوطه ی قدیم دانشگاه لرستان این نمایشگاه برپا شد که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.دکتر بیرانوند گفت: امسال برنامه برپایی نمایشگاه به سالن مجتمع ارشاد خرم آباد منتقل شد و امیدواریم مورد توجه عموم قرار گیرد.

سرپرست مرکز بهداشت خرم آباد همچنین گفت: در این نمایشگاه مشاوره های بسیار خوبی در مورد اثرات جوان شدن جمعیت و مشکلاتی که پیری ممکن است در کشور به وجود آورد برای بازدید کنندگان ارائه می شود.

گفتنی است این نمایشگاه سال گذشته نیز در همین روز برپا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز