چاوشی در مراسم معارفه فرماندار شهر قدس گفت:

در جابه‌جایی‌ها باید منافع مردم را در نظر بگیریم

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۷۸۱۹
در جابه‌جایی‌ها باید منافع مردم را در نظر بگیریم
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:در جابه‌جایی‌ها باید منافع مردم را در نظر بگیریم و با پرهیز از هرگونه حزبی‌نگری، افرادی که خود را وقف نظام و مردم می‌کنند، بر سر کار بیایند، چراکه اعتقاد داریم که همه برای یک نظام و یک ولایت فقیه هستیم و باید خود را سرباز این کشور بدانیم .

به گزارش  خبر گزاری برنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدشهاب‌الدین چاوشی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان قدس عنوان کرد: من به شخصه از تمام مردم فهیم و بابصیرت حوزه شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار که در انتخابات مشارکت حداکثری داشتند، تقدیر و تشکر صمیمانه دارم و امیدوارم که نماینده منتخب در راستای حقوق مکتسبه مردم این شهرستان‌ها تلاش به سزایی داشته باشد .

وی بیان کرد: نماینده فعلی نیز بسیار پرتلاش و فعال بود که امیدواریم پس از پایان دوره فعالیت وی، در سنگر دیگری از وجودش استفاده کنیم، چراکه که اراده مردم و رأی مردم برای ما قابل احترام است

چاوشی به اشاره به سوابق فعالیتی محمودی منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس در مجلس دهم تصریح کرد: وی نیز دارای سوابق و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که امید داریم با حضور در مجلس و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های جامع، کمک شایانی را در راستای پیشرفت جامعه و مجموعه شهرستان داشته باشد .
 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: شهرستان قدس با جمعیت 400 هزار نفری که در این منطقه ساکن هستند، دارای معضلات زیادی از جمله آمار طلاق، بالا رفتن سن ازدواج و تهدیدات فرهنگی است که این نشان‌دهنده این است که کار بسیار سنگینی را در پیش داریم . 

چاووشی با اشاره به فرماندار شهرستان قدس گفت: محسن ضرغام 18 سال سابقه خدمت در وزارت کشور، مدیرکل گزینشی وزارت علوم و غیره را در کارنامه خدمتی خود دارد که امید داریم در مسند جدید فرمانداری قدس نیز موفق باشد .

وی افزود: در جابه‌جایی‌ها باید منافع مردم را در نظر بگیریم و با پرهیز از هرگونه حزبی‌نگری، افرادی که خود را وقف نظام و مردم می‌کنند، بر سر کار بیایند، چراکه اعتقاد داریم که همه برای یک نظام و یک ولایت فقیه هستیم و باید خود را سرباز این کشور بدانیم . 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: نقش ولایت فقیه در شاکله همه قوا بسیار بارز است و نماینده‌ای می‌تواند توفیق داشته باشد که با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری،‌ کلیت جامعه را ببیند، همانطور که جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است، باید توسعه‌یافته‌ترین نیز باشد .
این مقام مسؤول تصریح کرد: نمایندگان منتخب باید این را بدانند که برای این نظام خیلی هزینه‌ها شده است و نباید صرف مسائل ناچیز شود و بر ما لازم است از توانایی‌های تمام قوا و نظام بهره بگیریم .
 
وی تصریح کرد: فرماندار جدید نیز باید این نکته را مدنظر داشته باشد که کارهایی که دیگران نتوانستند انجام دهند را به سرمنزل برساند و با بررسی و رصد تمام مشکلات، در راستای خدمت به مردم گام بردارد .
چاووشی در پایان تصریح کرد: ما باید نسبت به مسائل و مشکلات نگاه ملی داشته باشیم که این مسئله به تقویت نظام جمهوری اسلامی فارغ از هر حزبی‌نگری کمک می‌کند، ما نگران بروز فرصت‌طلبان هستیم که به دنبال شکار ضعف‌ها هستند، در صورتی که مسؤولین در تمام سطوح، برای پذیرفتن هر مسندی باید حائز اهلیت خاص باشند.
 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز