فرمانده نیرو انتظامی آستارا خبر داد

کشف بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۱:۲۹
کد خبر: ۴۰۷۸۵۲
کشف بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، رحیم مهدی‌زاده از کشف چوب جنگلی قاچاق در آستارا خبرداد و گفت : ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین بازرسی حودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو 150 اصله چوب درختان جنگلی از نوع راش، توسکا، بلوط به وزن 10 تن کشف و ضبط و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستارا، ارزش این مقدار چوب آلات جنگلی را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ماموران پس از تشکیل پرونده راننده 45 ساله این خودرو را به همراه چوب آلات قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان دادند.

سرهنگ مهدی‌زاده از کشف زغال جنگلی قاچاق خبر داد و بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان از دپوی زغال چوب جنگلی قاچاق در منزل شخصی فردی باخبر شدند و موضوع را به طور ویژه مورد بررسی قرار دادند. ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی و بررسی و اطمینان از صحت خبر در بازرسی از داخل پارکینگ منزل، یک تن و 300 کیلوگرم زغال چوب جنگلی به ارزش 60 میلیون ریال، کشف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس از تشکیل پرونده متهم 55 ساله را به همراه زغال‌های مکشوفه به مراجع قضایی معرفی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز