استقبال مردم خرم آباد از مدال آوران مسابقات آسیایی پرورش اندام

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۸:۰۶:۱۱
کد خبر: ۴۰۷۹۶۵
استقبال مردم خرم آباد از مدال آوران مسابقات آسیایی پرورش اندام
میثم کشوری و وحید بادپی که در پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، مدال طلا و نقره ی این رقابت‌ها داست یافتند شامگاه دیروز مورد استقبال مسئولان ورزشی استان قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،میثم کشوری و وحید بادپی که در پنجاهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، مدال طلا و نقره ی این رقابت‌ها داست یافتند شامگاه دیروز مورد استقبال مسئولان ورزشی استان قرار گرفتند.

 شامگاه جمعه 31 اردیبهشت‌ماه، "میثم کشوری" قهرمان با استعداد و بااخلاق خرم‌آبادی موفق شد نشان طلای وزن منهای 95 کیلوگرم را در این دور از مسابقات کسب کند.

وحید بادپی دیگر ورزشکارلرستانی نیز در دسته سوم رشته بادی کلاسیک در کشور چین موفق به کسب مدال نقره شد.

این دو ورزشکار شامگاه دیشب وارد خرم آباد شدند و مورد استقبال مسئولان ورزشی استان و علاقمندان به این رشته ورزشی شدند.

در مراسم استقبال سیروس حسنوند معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان، شهریار رحمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد ، طاهری رئیس هیئت پرورش اندام استان، سنجری دبیر هیئت پرورش اندام ، سیف الهی پیشکسوت ورزش استان و جمعی دیکگر از علاقمندان به این ورزش حضورداشتند.

در این رقابت‌ها 9 نماینده پرورش اندام کشورمان با کسب 9 نشان رنگارنگ برای پنجمین سال متوالی بر سکوی قهرمانی آسیا ایستادند.

محسن محمودی در وزن 70 کیلوگرم، مهدی مصطفی لو در دسته ۸۰ کیلوگرم، مهدی قنواتی نماینده وزن منهای 85 کیلوگرم، سعید معمر در دسته منهای 90 کیلوگرم و میثم کشوری عضو لرستانی تیم در وزن منهای 95 کیلوگرم، روح‌الله میرحسینی وزن منهای 100 کیلوگرم، حمید لک‌زایی به‌اضافه 100 کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود نشان طلای این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

رمضان قنبرلو نقره‌ی به‌اضافه 100 کیلوگرم و آیت نجد باقری برنز وزن منهای 100 کیلوگرم را کسب کردند تا درنهایت نمایندگان پرورش اندام کشورمان بتوانند با کسب 7 نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز برای پنجمین سال متوالی بر بام قاره کهن بایستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز