معاون استاندار ایلام تأکید کرد؛

ارزیابی فعالیت ادارات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۰:۱۲
کد خبر: ۴۰۸۱۱۲
ارزیابی فعالیت ادارات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
معاون استاندار ایلام گفت: روند فعالیت دستگاههای اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-حشمت الله عسگری، معاون استاندار ایلام در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های توسعه استان از جمله برنامه اقتصادی مقاومتی استان، براساس اسناد بالادستی کشور و پتانسیل ها و قابلیت های استان تهیه می شوند.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در استان، ابراز داشت: فرصت های شناسایی شده جهت سرمایه گذاری در استان در پایگاه اینترنتی فرصت های سرمایه گذاری استان موجود است و فرصت های جدید نیز در آن درج خواهد شد. لذا توصیه می شود هم مسؤلین دستگاههای اجرایی و هم متقاضیان سرمایه گذاری جهت آگاهی از فرصت های سرمایه گذاری در این استان، به پایگاه مذکور مراجعه نمایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با اشاره به لزوم پیگیری مسائل مرتبط با سرمایه گذاری اظهار داشت: همه مشکلات موجود در استان نیازمند منابع مالی نیستند و خیلی از مشکلات را با پیگیری می توان برطرف نمود. لذا مسؤلین بایستی مشکلات را شناسایی و براساس مشکلات احصاء شده در جهت رفع آنها اقدام نمایند.
وی با اشاره به اینکه دولت در راستای اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی جدی است، گفت: مسؤلین هم خود جدیت لازم را داشته باشند و هم اینکه همکاران خود را در این راستا توجیه نمایند.
عسگری افزود: در طول سال روند فعالیت دستگاههای اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می گیرد. لذا کلیه مسؤلین بایستی بتوانند کارنامه قابل قبولی را ارائه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز