مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام خبر داد:

کسب رتبه چهارم کشوری شبکه استانی ایلام در سال ۹۴

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۰۸۱۶۴
کسب رتبه چهارم کشوری شبکه استانی ایلام در سال ۹۴
معاونت سیمای مرکز ایلام موفق به کسب رتبه چهارم در میان مراکز ۳۳ گانه صدا و سیمای کشور شد

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام- به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای ایلام، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: شبکه تلویزیونی استانی ایلام در ارزیابی شاخص های ۹ گانه در شش ماهه اول و دوم سال گذشته موفق به کسب رتبه  چهارم کشوری شده است.

علیرضا شیروی با اشاره به اینکه ارتقاء کمی و کیفی تولیدات از مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد مراکز در روند ارزیابی های سالانه است، افزود: سیمای مرکز ایلام با جهش چشمگیری در شاخص های کمی و کیفی تولیدات موفق به کسب این رتبه شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام به توفیقات به دست آمده شبکه تلویزیونی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: کسب عنوان اول در تهیه و تولید برنامه شبانگاهی در بین مراکز ۳۳گانه، عنوان برتر در تولید و پخش ویژه برنامه های دهه محرم، عنوان دوم در تولید برنامه های طبقه دال، عنوان سوم در تولید برنامه های طبقه جیم و برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری از جمله این موفقیت ها است.

شیروی با اشاره به اینکه پوشش رسانه ای اربعین سال ۹۴ از جمله نقاط عطف سیمای مرکز ایلام است، درباره انعکاس اردوهای راهیان نور در نوروز سال ۱۳۹۵ هم افزود: در روزهای آغازین امسال همکاران صداوسیمای مرکز با تولید و پخش بیش از چهار هزار دقیقه برنامه در رادیو و تلویزیون استانی و شبکه های سراسری عملکرد چشمگیری داشتند.

 
نظر شما