مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

هجدهمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کرمانی برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۰:۵۶
کد خبر: ۴۰۸۲۵۳
هجدهمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کرمانی برگزار می شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هجدهمین همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان، هشتم خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان راور با اعلام این خبر، جذب مشارکت های مردمی را از اولویت های اصلی آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد: در همین راستا 26 مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان ها و مناطق استان  راه اندازی و فعال شده اند.

وی با بیان اینکه رسیدن به سعادت و کمال نیاز اساسی بشر است، تصریح کرد: تفکر، تعقل و تدبیر لازمه احساس نیاز مردم به سعادت اخروی است.

 محسن بیگی افزود: اگر علم، تفکر و عقلانیت همراه با عمل نباشند، سعادت زود گذر و دینوی بوده و رسیدن به کمال و سعادت اخروی میسر نخواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از خیرین به عنوان بازوان  توانمند آموزش و پرورش نام برد و اظهار کرد: نقش موثر خیرین در تجهیز و هوشمند سازی مدارس انکارناپذیر است.

محمد محسن بیگی اذعان داشت: آگاهی بخشی  وظیفه همه ی افراد جامعه است و هرکس در هر سطح و جایگاهی می تواند این رسالت مهم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دانایی و آگاهی بزرگترین نیاز و جهالت و نادانی بزرگترین فقر جامعه بشری هستند گفت: ریشه کنی جهالت و نادانی ، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

محسن بیگی اظهار داشت: امکان کار خیر در کار های مختلف وجود دارد، اما ماندگاری کار خیر در دستگاه تعلیم و تربیت جاودانه و ماندگار است.

وی افزود: مدرسه سازی کار خیری است که آثار و برکات آن برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

بر پایه این گزارش؛ همایش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان راور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از خیران، مسئولان و فرهنگیان برگزار و از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان تجلیل شد.

 

نظر شما