با حضور رییس اداره بهزیستی ملارد:

گروههای همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان ملارد افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۸:۵۳
کد خبر: ۴۰۸۳۰۴
گروههای همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان ملارد افتتاح شد
همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد صاحب الزمان حضرت مهدی (عج)گروههای همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان ملارد تحت نظارت اداره بهزیستی با حضور مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ، معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی فرمانداری و شیرازی مدیر خانه مهر و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ملارد افتتاح شد .
به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، به مناسبت میلاد امام زمان (عج) گروههای همیار توانمند سازی زنان سرپرست خانوار که هر گروه از سه نفر تشکیل شده است با حمایت و سرمایه اولیه سازمان بهزیستی  و فعالیت در زمینه آشپزخانه و سبزیجات آماده طبخ تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ملارد افتتاح شد .
گفتنی است مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در جلسه پیش از بازدید اقدام به معرفی نامهای محل کسب دو گروه  (رستوران راز و سبزیجات قائم ) کرد  و گزارشی در مورد سرمایه اولیه ، چگونگی هزینه کرد آن و مشکلات موجود در امور راه اندازی این نوع گروهها ارائه داد .
 
photo_2016-05-23_13-09-45
سپرست گروه همیار توضیحاتی در مورد نوع کار و نحوه فعالیت گروهها و برخی مشکلات از جمله اجازه نصب بنر و فاقد نام بودن کوچه برای بازدید کنندگان ارائه نمود که معصومه بیات رئیس اداره اجتماعی قول پیگیری موارد فوق را به اعضاء داد .
شایان ذکر است هدف از تاسیس گروههای همیار ، توانمند سازی و دستیابی به استقلال مادی ، معنوی و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی است .
_۱۲۰۴۰۸

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز