سالن اختصاصی بدمینتون نیشابور با مشارکت خیرین افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۵:۴۳
کد خبر: ۴۰۸۳۵۵
سالن اختصاصی بدمینتون نیشابور با مشارکت خیرین افتتاح شد
سالن اختصاصی بدمینتون شهید منوچهر سلطانی نیشابور روز شنبه طی مراسمی با حضور معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان توسط خیرین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرماندار نیشابور در این مراسم گفت: یکی از نیازهای اصلی جامعه ما در شرایط فعلی ساخت سالن های ورزشی برای رفع نیازهای جوانان است.

غلامحسین مظفری با بیان اینکه افتتاح این سالن باید نقطه آغازی در حوزه فعالیت های زیربنایی ورزش باشد افزود: با توجه به شرایط مناسبی که نیشابور در حوزه خیرین دارد می توانیم چند پروژه دیگر نیز در حوزه ورزش به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی در حوزه ورزش نمی توان امید چندانی به اعتبارات دولتی داشت بلکه باید با فعال سازی بخش خصوصی و خیرین سرانه ورزشی در نیشابور را افزایش داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور نیز در این مراسم گفت: هم اکنون 40 هیات ورزشی به صورت فعال در این شهرستان فعالیت می کنند و اکثر ورزشکاران نیز دارای مقام های ملی و جهانی هستند.

محمد ابراهیم امینی افزود: شنا، کاراته، دوچرخه سواری، کشتی، فوتبال و ورزش جانبازان و معلولین از جمله رشته هایی است که در نیشابور فعال است.

وی با بیان اینکه پارسال 50 رتبه کشوری و جهانی توسط ورزشکاران نیشابور به دست آمد اظهار کرد: این سالن ورزشی می تواند برای جوانان علاقه مند به رشته بدمینتون شرایط بسیار مناسبی ایجاد کند.

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی نیز گفت: این استان وضعیت بسیار مناسبی در رشته بدمینتون دارد و تاکنون رتبه های مناسبی در این رشته به دست آمده است.

رسول اکبری یکی از اهداف این هیات را ساخت یک سالن دیگر دانست و افزود: هیات بدمینتون از جمله هیات هایی است که مشارکت بخش خصوصی و خیرین در آن زیاد است.

عضو مجمع خیرین بدمینتون خراسان رضوی نیز گفت: افتتاح این سالن باید به رشد و توسعه ورزشکاران کمک کند و زمینه را برای ثبیت ورزشکاران این شهرستان در تیم ملی فراهم نماید.

علی اصغر خلیل زاده امینیان افزود: مجمع خیرین بدمینتون این استان 15 سال قدمت دارد و در این سال ها توانسته است به امور جاری کمک کند.

سالن بدمینتون نیشابور شامل خوابگاه با ظرفیت 30 نفر، سالن بدنسازی به مساحت 140متر مربع و سالن اصلی با مساحت 750 متر مربع می باشد.

برای تجهیز این سالن 700 میلیون ریال از سوی مجمع خیرین بدمینتون خراسان رضوی

 

نظر شما