پیام تسلیت استاندار قزوین؛

فریدون همتی درگذشت همسر شهید سرلشگر بابایی را تسلیت گفت

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰:۳۴
کد خبر: ۴۰۸۵۱۱
فریدون همتی درگذشت همسر شهید سرلشگر بابایی را تسلیت گفت
استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت همسر شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین با صدور متن پیامی درگذشت همسر خلبان شهید سرلشگر عباس بابایی را تسلیت گفت. متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو مرحومه حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر محترم و گرانقدر خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی موجب تألم و تاثر شدید اینجانب شد.

بدون تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را وامدار و مرهون ایثارگری ها و فداکاری هایی چنین بانوان فعال و دلسوخته ای می داند که با همراهی، حمایت و مقاومت در کنار دلیرمردان شجاع و پاکباخته ای چون سرلشگر خلبان عباس بابایی ها، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

درگذشت همسر مومن و فهیم را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران، مردم قدرشناس و ولایتمدار استان قزوین، اقوام و آشنایان آن مرحوم به ویژه فرزندان دلبند و دختران مکّرم خانواده های بابایی و حکمت تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منّان برای آن بانوی بافضیلت و با اخلاص طلب اجر و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز