دبیر شورای اطلاع رسانی استان خبر داد:

نشست مشترک روابط عمومی ها و رسانه ها برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۶:۱۱
کد خبر: ۴۰۸۵۲۲
نشست مشترک روابط عمومی ها و رسانه ها برگزار می شود
نصرت الله علیرضایی: نشست صمیمی و مشترک روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و خبر با حضور استاندار در 11خردادماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین از برگزاری نشست صمیمی و مشترک روابط عمومی ها و اصحاب رسانه خبر داد و گفت: نشست صمیمی و مشترک روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و خبر به دلیل تراکم و فشردگی برنامه های استاندار، سه شنبه هفته آینده از ساعت 10 لغایت 12 در محل سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تصریح کرد: هدف این نشست طرح خواسته ها، انتظارها و درخواست های روابط عمومی ها و رسانه ها از یکدیگر و دستیابی به یک جمع بندی و برنامه مناسب برای پیشبرد بهتر فعالیت ها در حوزه اطلاع رسانی می باشد.

علیرضایی از روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها به عنوان پرچم داران عرصه اطلاع رسانی در سطح جامعه یاد کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این گونه نشست ها و تداوم آن، بتوانیم اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی در استان را بهتر و بیشتر تبیین کنیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین با بیان اینکه شاهد وجود دو رویکرد تقابلی و تعاملی بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها با یکدیگر هستیم، عنوان کرد: در رویکرد تقابلی روابط عمومی ها و رسانه ها با نگاه بدبینانه به همدیگر می نگرند و روابط عمومی ها در ارائه اطلاعات و خبر به رسانه ها رغبت نشان نداده و با آنها تعامل و ارتباط کافی ندارند. خبرنگاران نیز در بررسی عملکرد دستگاه مربوط عینک بدبینی زده و نیمه خالی لیوان را می بینند.

وی با بیان اینکه در رویکرد تعاملی، همکاری و تعامل لازم و مطلوب بین روابط عمومی ها و رسانه ها وجود دارد، اضافه کرد: از برگزاری نشست یاد شده به دنبال تقویت رویکرد تعاملی بین این دو عنصر فعال در حوزه اطلاع رسانی هستیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین بیان کرد: در این جلسه استاندار محترم نیز حضور خواهد یافت تا مشکلات و دغدغه های رسانه ها و روابط عمومی ادارات مطرح شود و بتوانیم به درک مشترکی از مسائل رسیده و برای تقویت ارتباط بین رسانه و دستگاههای اجرایی گام برداریم.

در این نشست مسوولان ادارات، فرمانداری ها، شهرداری ها، بانکها، مراکز آموزش عالی و نمایندگان رسانه های مکتوب، فضای مجازی، خبرگزاری ها، نشریات محلی و سراسری، صدا و سیما و پایگاه های خبری حضور خواهند داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز