با حضور جامعه ورزش و جوانان استان:

جشن نیمه شعبان در بجنورد برگزار شد / نائب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان تجلیل شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۰:۵۶
کد خبر: ۴۰۸۵۹۰
جشن نیمه شعبان در بجنورد برگزار شد / نائب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان تجلیل شد
مراسم جشن نیمه شعبان با حضور مدیر کل و جامعه ورزش و جوانان در بجنورد با تجلیل از نائب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان و خانواده شهدای فتح خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مراسم جشن نیمه شعبان با حضور امین رشید لمیر مدیر کل ورزش و جوانان استان ، سرهنگ محمد رضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه استان و جامعه ورزش و جوانان خراسان شمالی در محل گود باستانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا شجاع معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) است و جهانیان امروز باید بین تجلی ظهور و سقوط یکی را انتخاب نمایند و اذهان آگاه و فطرتهای پاک قاعدتا تجلی ظهور را انتخاب خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد: ظهور منجی متعلق به یک حزب یا مذهب خاص نیست و این اتفاق تاریخی متعلق به همه بشریت است.

معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جشن ویژه اعیاد شعبانیه گفت: فرهنگ سازی برای ظهور و برگزاری جشن اعیاد شعبانیه از جمله وظایف شرعی و فرهنگی آحاد جامعه است و جا دارد از تلاشهای متولیان امر تقدیر و تشکر شود.

وی در ادامه به سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: این فتح نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس  است و فتح خرمشهر از جمله حادثه های مهم جنگ تحمیلی است .

این مراسم با تقدیر از خانواده شهید ریحانی از شهدای فتح خرمشهر و حمید حصاری نائب قهرمان مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان به پایان رسید.

 

نظر شما