فرماندار پلدختر :

پدیده قاچاق یک پدیده شوم و یک عارضه اقتصادی و زیانبار برای کشور و ملت است

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۳:۴۰
کد خبر: ۴۰۸۷۸۵
پدیده قاچاق یک پدیده شوم و یک عارضه اقتصادی و زیانبار برای کشور و ملت است
فرماندار پلدختر گفت: پدیده قاچاق یک پدیده شوم و یک عارضه اقتصادی و زیانبار برای کشور و ملت است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، نورالدین درمنان روز سه شنبه در جمع فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی پلدختر، رونق تولید را در گرو مبارزه با قاچاق کالا دانست و افزود: پدیده قاچاق یک پدیده شوم و یک عارضه اقتصادی و زیانبار برای کشور و ملت است .
وی قاچاق کالا را نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: از مهم ترین راهبردهای اصلی برای تقویت زیر ساخت های اقتصادی و حمایت بخش تولید مبارزه با این معضل مخرب است.
وی ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی را مهم دانست و گفت: پویایی اقتصاد و رشد تولیدات داخلی نیازمند فرهنگ سازی است و یکی از اساسی ترین گام ها در جهت تحقق شعار سال تشویق و ترغیب مردم به مصرف کالاها و تولیدات داخلی ، ملی و بومی در راستای توسعه صنعت داخلی است .
درمنان افزود: ایجاد اقتصاد زیر زمینی، کاهش درآمد دولت،کاهش تولید ناخالص ملی ، کاهش اشتغال و هدر رفتن منابع مالی و ارزی کشور از پیامدها و تبعات قاچاق کالا و ارز می باشد .
فرماندار پلدختر در بخش دیگری از سخنانش امنیت حاکم در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت و آرامشی که در شهرستان حاکم است به برکت وحدت و تعامل خوب اعضای شورای تامین ، مردم و تلاش مضاعف نیروی انتظامی است .
درمنان از تلاش و عملکرد یروی انتظامی پلدختر در عرصه های مختلف از جمله کشفیات مواد مخدر ، مبارزه با قاچاق کالا و نظم و امنیت تقدیر کرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز