محسن خوانساری فرماندار ورامین بیان کرد:

مشارکت مردم ورامین در انتخابات اخیر ۵.۵ درصد بیشتر از میانگین مشارکت مردم کشور بود

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۲:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۱۴۸
مشارکت مردم ورامین در انتخابات اخیر ۵.۵ درصد بیشتر از میانگین مشارکت مردم کشور بود
فرماندار ورامین گفت: مشارکت مردم ورامین در انتخابات اخیر 5.5 درصد بیشتر از میانگین مشارکت مردم کشور بود.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، محسن خوانساری در همایش بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه رسالت مسئولان و مدیران روابط عمومی و فعالان رسانه را بی‌شائبه دانست و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم و برجسته روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه نگهداشتن مردم در صحنه است.

وی ادامه داد: در طول سالیان انقلاب اسلامی به همت مدیران دلسوز، فعالان رسانه در روابط عمومی که به درستی دستاوردهای نظام و خدمات کشور را برای مردم تصویر کشاندند مردم را در صحنه نگه داشته است.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: با خدمات شایسته‌ای که در شهرستان ورامین صورت گرفته است و همت مجموعه شهرستان برای در صحنه نگه داشتن مردم در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد این بودیم که میزان مشارکت مردم ورامین بیش از 5 درصد از میانگین مشارکت مردم در کشور بودیم.

این مسئول بیان کرد: در حالی که میانگین مشارکت مردم در انتخابات اخیر در کشور 62.5 درصد واجدین شرایط است میزان مشارکت مردم ورامین در انتخابات بیش از 67.5 درصد بود که این افتخار بزرگی است که به وسیله اقدامات شایسته اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم صورت پذیرفت.

خوانساری با اشاره به خدمات دولت در طول 3 سال گذشته بیان داشت: امید است اصحاب رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت مردم را همواره در صحنه نگه دارد.

وی تشریح کرد: خبرنگاران با هدایت فکری و خبری در سطح شهرستان جامعه را به آرامش و تعادل رساندند.

فرماندار ورامین با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم غیور ورامین در انتخابات هفتم اسفندماه سال 94 تصریح کرد: پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین انتخابات است.

 همایش بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با حضور سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، اصحاب رسانه و جمع کثیری از پیشکسوتان و فعالان رسانه جنوب تهران و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان ورامین و شهردار جوادآباد در هتل شایان شهرستان ورامین به همت روابط عمومی فرمانداری ورامین برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز