هنگامه در خرم آباد اکران می شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۷:۰۷
کد خبر: ۴۰۹۴۴۴
هنگامه در خرم آباد اکران می شود
فیلم داستانی هنگامه، اولین اثر داستانی با موضوع شهدای مدافع حرم ، در خرم آباد اکران می شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، رابط خواهران کانون فرهنگی وهنری رهروان شهدا گفت: نخستین فیلم داستانی در خصوص مدافعان حرم، به همت کانون فرهنگی وهنری رهروان شهدا و  با همکاری ستاد جشنواره مردمی فیلم عمار، قرارگاه صاحب الامر، دبیرخانه کانون های وهنری مساجد استان لرستان و در خرم آباد اکران می شود.

زینب عوض پور، اظهار داشت:هنگامه اولین فیلم داستانی در خصوص مدافعان حرم است که به کارگردانی امیر داسارگر در مدت زمان ٣٧ دقیقه تولید شده است.

 وی، بیان کرد:فیلم داستانی هنگامه با حضور مهمانان ویژه بویژه خانواده های معظم شهدا ١٢ خرداد از ساعت ١٨ تا ٢٠ در تالار شهید آوینی خرم آباد  اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، فیلم داستانی هنگامه  قصه یک روز زوجی جوان را روایت می کند که باید تصمیم مهمی را بگیرند، امین ایمانی و سوگل طهماسبی در نقش این زوج در فیلم بازی می کنند.

 امیر داسارگر کارگردانی این فیلم داستانی را به عهده داشته است، این کارگردان پیش از این در پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار دیپلم افتخار کارگردانی را برای اثر اکسیژن با موضوع فتنه ٨٨ کسب کرده بود.

 عوامل فیلم داستانی «هنگامه» عبارتند از: تهیه کننده: حامد بامروت نژاد، نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر، بازیگران: امین ایمانی، سوگل طهماسبی با حضور افتخاری: هوشنگ توکلی و رابعه مدنی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، صدابردار: علی قاسمی، تدوین: سیاوش کردجان، صداگذاری و میکس: مهرداد جلوخانی، مدیر تولید: حسین شیرعلی.

 فیلم داستانی هنگامه  محصول مدرسه سینمایی عمار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز