چاوشی گفت:

نمایندگان تهران به پیگیری مطالبات قانونی و مشکلات انبوه استان توجه کافی کنند

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۴:۴۱
کد خبر: ۴۰۹۷۷۶
نمایندگان تهران به پیگیری مطالبات قانونی و مشکلات انبوه استان توجه کافی کنند
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:‌ علاوه بر نقش ملی که لازمه منصب نمایندگی است، نمایندگان به پیگیری مطالبات قانونی و مشکلات انبوه استان پرجمعیت تهران توجه کافی داشته باشند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سیدشهاب الدین چاوشی  با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در جامعه گفت:‌مجلس و جایگاه رفیع آن در صیانت از حقوق عمومی جامعه و وضع قوانین متناسب با نیاز های اساسی کشور و نقش نظارتی در بهبود عملکرد ارکان حکومتی بسیار مهم و موثر است .

وی افزود:‌ترکیب موجود مجلس دهم از نظر سیاسی شامل طیف های مختلف است که در صورت همکاری بر سر منافع ملی کشور می تواند تعیین کننده باشد .

معاون استاندار تهران معتقد است: اینکه در مجلس هیچ جناحی اکثریت مطلق را ندارد شاید بد نباشد اما اگر تعامل و همکاری باشد قطعا برای کشور منافع زیادی در پی خواهد داشت.

چاوشی تصریح کرد:‌کارکرد اصلی مجلس در وضع و اصلاح قوانین بازدارنده در شرایط سخت اقتصادی کشور و آسیب های اجتماعی گسترده نشان می دهد مردم چه میزان می توانند به اقدامات مجلس دل ببندند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دهم با ترکیب متفاوت خود در عرصه رقابت برای خدمت به مردم و حل منازعات توفیقات شایسته یابد گفت: تجربه سال های گذشته نشان داده هیچ جناحی به تنهایی قادر به اداره مطلوب کشور نیست و همکاری همه جانبه نمایندگان و ارکان نظام سبب پویایی جامعه است.

چاوشی با اشاره به تغییر اساسی در ترکیب مجلس دهم عنوان کرد: به نظر می رسد نمایندگان جدید باید از تجربیات نمایندگان ادواری مجلس استفاده کنند و به خصوص به بدنه کارشناسی و مدیریتی کشور توجه بیشتری نشان دهند.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: در استان تهران از مجموعه 35 نماینده 34 نفر جدید انتخاب شده اند و این ترکیب امید به تغییر در شرایط زندگی مردم و آینده نظام سیاسی را افزایش داده است.

وی گفت:‌در جلسه ای که استاندار تهران با منتخبان مجلس دهم داشت تاکید بر این بود که علاوه بر نقش ملی که لازمه منصب نمایندگی است، نمایندگان به پیگیری مطالبات قانونی و مشکلات انبوه استان پرجمعیت تهران توجه کافی داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز