فرمانده انتظامی شهرستان گچساران

کشف ۸ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در "گچساران"

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۰۹۷۸۰
کشف ۸ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف 8 فقره پرونده سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگچساران ؛سرهنگ "علی کرم بازیان" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت از جمله ؛ محتویات داخل خودرو ، سرقت گوشی و کش رو زنی و ... ، شناسایی و دستگیری این باند در دستور کار ماموران کلانتری 11 گچساران قرار گرفت.

سرهنگ بازیان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 علی آباد گچساران با شگردهای پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توانستند اعضای باند سارقان را شناسایی با هماهنگی قضایی در یکی از محلات شهر گچساران دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه افزود: دو متهم این پرونده که اقدام به سرقت منزل و محتویات خودرو می نمودند نسبت به 8 فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، سرقت گوشی و کش رو زنی و ... اعتراف کردند.

سرهنگ بازیان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان  گچساران در خاتمه به شهروندان و رانندگان توصیه نمود از قرار دادن اشیاء قیمتی ، کیف دستی و مدارک در خودرو هنگامی که خودرو در حالت پارک قرار دارد خودداری و وسایل نقلیه را در پارکینگ عمومی و در مکان های مطمئن پارک نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز