کمترین آمار طلاق در بین کارمندان!

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۰:۳۶
کد خبر: ۴۰۹۸۳۴
کمترین آمار طلاق در بین کارمندان!
مدیرکل ثبت و احوال مازندران با اشاره به اینکه در سال 94 زنان خانه دار با 88درصد طلاق رکوردار شهرستان قائمشهر بودند گفت: در سال گذشته تنها چهار درصد از زنان طلاق گرفته را کارمندان تشکیل می دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، علی رجبی در جلسه بررسی موضوع طلاق گفت: طی سال گذشته در شهرستان قائمشهر 79درصد از آقایان طلاق گرفته دارای شغل آزاد بودند.

وی افزود: طی سال گذشته 79/5 درصد از طلاق های صورت گرفته دارای مدرک دیپلم و یا زیر دیپلم، پنج درصد فوق دیپلم، 11 درصد لیسانس و فوق لیسانس و سه دهم درصد دارای مدرک دکتری بودند.

مدیرکل ثبت و احوال مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 40درصد از طلاق ها در پنج سال اول زندگی انجام می شد تصریح کرد: 12درصد از طلاق ها در  سال نخست زندگی و 14درصد در طول 20 سال زندگی رخ داده است.

رجبی با اشاره به اینکه طی سال گذشته  و در شهرستان قائمشهر 70درصد از طلاق مربوط به خانواده های شهری بوده ادامه داد: 30درصد دیگر طلاق ها در روستاها رخ داده است.

مدیرکل ثبت و احوال مازندران در پایان با بیان اینکه هر چه اختلاف سنی در ازدواج بیشتر باشد آمار طلاق کمتر است افزود: آمار طلاق بین زوجی که بیش از ده سال اختلاف سنی دارند تنها یک درصد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز