با حضور مسوولان شهرستان در مجموعه ورزشگاه شهدای قدس:

سالن هیأت تیراندازی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۰:۴۸
کد خبر: ۴۰۹۸۶۸
سالن هیأت تیراندازی افتتاح شد
حسین نوروزی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس در مراسم افتتاح سالن هیئت تیر اندازی گفت: شورای شهر و شهرداری به دنبال پیشرفت ورزش شهر قدس است.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،امروز در آیینی سالن تیراندازی  هیئت تیراندازی شهرستان قدس با حضور محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، محسن ضرغام سرپرست فرمانداری، قیاسوند معاون اداری و مالی فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر قدس، محمدصادق کولیوند شهردار، رمضانی بخشدار مرکزی، مقدم رییس هیئت تیراندازی شهرستان، معینی سرمربی تیم تیم تیر اندازی نیرهای مسلح و جمعی ازمردم ورزش‌دوست شهرستان قدس در استادیوم ورزشی شهر قدس مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس در این مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار کرد: در اواخر سال 1394 با پیگیری‌های رئیس هیأت تیراندازی مبنی بر اختصاص مکانی در استادیوم ورزشی شهر قدس مصوبه‌ای در شورای شهر مطرح شد که این مکان با موافقت اعضای شورای شهر و تأییدیه فرمانداری بر اساس ضوابط و مقررات در اختیار هیأت تیراندازی قرار گرفت.

حسین نوروزی ادامه داد: شهرداری طبقه پایین استادیوم ورزشی شهدای شهر قدس به مساحت 400 مترمربع را در اختیار قرار داد و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توسط خود هیئت تهیه شد.

 

وی اظهار کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر قدس فعالیت‌های خوبی در حوزه ورزش انجام شده و مجموعه مدیریت شهری به سوی افزایش سرانه‌های ورزشی و به‌روزرسانی مجموعه‌های ورزشی و استفاده بهینه از این سالن‌ها گام برداشته است.

در حاشیه این مراسم مهدی مقدم رییس هیئت تیراندازی قدس در گفتگو با برنا گفت، با حمایت فرماندار و شورای اسلامی شهرستان و شهردار محترم و رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان توانستیم باشگاه تیراندازی مجهز و استاندارد با مربیان مجرب تاسیس کنیم.

وی افزود، در طول یکماه از شروع فعالیت باشگاه با استقبالی بی نظیر علاقمندان به تیراندازی مواجع شدیم و تعدادی زیادی از این ورزشکاران هم از مناطق اطراف شهرقدس جذب شدن و همین طور تعدادی هم به صورت خانوادگی ثبت نام کردند.

مقدم در مورد  اهداف هیئت تیر اندازی شهرستان قدس  اظهار کرد، سعی خواهیم کرد جوانان فعالی را در این رشته پرورش دهیم، و  هدف اصلی  ما تا پایان سال 95 معرفی یک قهرمان در سطح ملی در شهرستان قدس هستش.

رئیس هیئت تیراندازی شهرستان در پایان از زحمات اعضای هیئت تیراندازی، سرکار خانم لطفی نایب رئیس هیئت تیر اندازی، خانم تجللی دبیر  و خانم های، فرجی و فاطمه مقدم و اقای بهروز زاد خاک یکی از حامیان  مالی و مربی تیر اندازی تشکر و قدر دانی کرد.

خاطر نشان میگردد، در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از همکاری و مساعدت مسؤولان و عوامل مؤثر در بهره‌برداری از این سالن ورزشی تقدیر به عمل آمد و همچنین مسؤولان و حاضرین در این مراسم با کمک مربیان به تیراندازی پرداختند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز