اندرزگو: می توان در فضای واقعیت انگاری هم از ارزش ها پاسداری کرد!

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۰۹۸۸۰
اندرزگو: می توان در فضای واقعیت انگاری هم از ارزش ها پاسداری کرد!
با وجود مقاومت هایی که صورت داده ایم اما ادبیات های بیرونی به واسطه همان تکنولوژی ، ساختار ذهنی اکثریت مردم را تحت تاثیر قرار داده است چرا که گردش آزاد اطلاعات ، یک واقعیت جهانی شده است.

علی اندرزگو مشاور عالی و مدیر کل حوزه استاندار به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: بیاییم با واقعیت ها زندگی کنیم چرا که از واقعیت ، واقعیت تولید می شود با توجه به اینکه مردم در واقعیت ها زندگی می کنند و این واقعیت چیزی نیست جزء آنچه را که می بینند و لمس می کنند! فضای جامعه جهانی و همچنین تکنولوژی باعث شده است که ما همواره در فضای تقابل با ادبیات های بیرونی باشیم و این تقابل انرژی زیادی از ما گرفته است!

اندرزگو ادامه داد: با وجود مقاومت هایی که صورت داده ایم اما ادبیات های بیرونی به واسطه همان تکنولوژی ، ساختار ذهنی اکثریت مردم را تحت تاثیر قرار داده است چرا که گردش آزاد اطلاعات ، یک واقعیت جهانی شده است به همین دلیل است که سطح آگاهی و انتظارات مردم ارتقاء یافته است و خیلی سخت شعارها را باور می کنند! می توان در فضای واقعیت انگاری هم بود و از ارزش های انقلاب نیز پاسداری کرد

وی افزود: در فضای لج و لج بازی و کشمکش های سیاسی ، مردم به صورت پایدار همراهی مان نمی کنند چرا که متوجه شده اند که بسیاری از این کشمکش ها بر سر منافع جریانی و گروهی است. مردم امنیت و رفاه مادی و معنوی می خواهند آیا می شود در دعواهای سیاسی ، نیازهای مادی مردم را برآورده ساخت؟ قاعدتا خیر!

اندرزگو در پایان گفت: خوشبختانه سطح آگاهی و انتظارات مردم البرز ستودنی است و استاندار نیز به این امر واقف است و شجاعت لازم برای برآورده ساختن این انتظارات نیز وجود دارد. این حق مردم البرز است که کسانی برای شان تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند که اولویت اصلی شان رفاه مادی و معنوی مردم باشد اینکه عده ای عنوان می کنند که قدرت در البرز متناسب توزیع نشده است ، تا حدودی درست است و ما هم می پذیریم و از این پس بیشتر سعی مان این است که متناسب با خواست همگانی جامعه که همانا اعتدال و واقعیت انگاری است عملکرد داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز