در محل مصلی بزرگ شهرستان پردیس برگزار شد:

آئین تجلیل از ۱۹ جوانان برتر شهرستان پردیس

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۲:۰۹
کد خبر: ۴۱۰۰۹۹
آئین تجلیل از ۱۹ جوانان برتر شهرستان پردیس
جوانان برتر شهرستان پردیس در آیینی ویژه تجلیل شدند و به برگزیدگان، لوح و تندیس جوان برتر اهدا شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، در آیینی با حضور حجت‌الاسلام‌ حسین توسلی امام جمعه، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، رضا خدادادی بخشدار بومهن، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شماری از مردم، از جوانان برتر شهرستان پردیس تقدیر شد.
گفتنی است؛ پس از یکماه فراخوان،تبلیغات و مکاتبه با ادارات شهرستان جهت شناسایی جوان توانمند  به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان19 نفر از جوانان برتر روز جمعه مورخ در محل مصلی شهرستان پردیس مورد تجلیل قرار گرفتند.
محمد سیفی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خصوص این مراسم اظهار داشت: یکی از اهداف این اداره، رسیدگی به مقوله جوان‌گرایی و جوان‌پروری است و در همین راستا و با توجه به برگزاری نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و مصوبات آن، امروز به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) جوانان نخبه و برتر شهرستان شناسایی و تجلیل شدند.وی افزود: طی یک ماه مکاتبه با 18 دستگاه، اداره و نهاد دولتی در شهرستان پردیس برای معرفی جوانان نخبه خود، تعداد 70 نفر معرفی شدند.
سیفی تصریح کرد: متأسفانه فقط هفت اداره مستقیم با ما مکاتبه داشتند و بقیه ادارات پس از مشاهده تبلیغات محیطی این مراسم، به‌صورت شفاهی نفرات را اعلام کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اضافه کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تشکیل اتاق فکر و استقرار دفتری برای ساماندهی جوانان در شهرستان، نخبگان پردیس را شناسایی کنیم و برای رشد روزافزون آن‌ها همکاری خوبی صورت گیرد.
درخشان دارا معاونت جوانان و امور فرهنگی  در خصوص این برنامه اظهار داشت: طی پایشی که توسط همکاران صورت گرفت، 19 جوان برتر در شهرستان پردیس که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشتند، شناسایی شده و امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.وی افزود: امیدواریم برگزاری این مراسم سنتی باشد که در سال‌های آتی بتوانیم جوانان برتر شهرستان را از طریق اداره ورزش و جوانان شناسایی کنیم و تقدیر صورت بگیرد.در جریان این برنامه نوجوان 10 ساله حافظ قرآن یا مخترع، مبتکر، مقاله‌نویس، پرتابگر نیزه قهرمان کشور و... وجود دارد که با حمایت و تقدیر از آن‌ها، امیدواریم امید فعالیت بیشتر را در دلشان زنده کنیم.
 
گفتنی است امام جمعه  شهرستان از این اقدام اداره ورزش و جوانان درنماز جمعه تجلیل کردند.
 
آئین تجلیل از 19 جوانان برتر شهرستان پردیسآئین تجلیل از 19 جوانان برتر شهرستان پردیس

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز