جابجایی فرمانداران از اختیارات استاندار است / شایعه تغییر فرمانداران گمانه زنی رسانه هاست

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۱۰۱۳۱
جابجایی فرمانداران از اختیارات استاندار است / شایعه تغییر فرمانداران گمانه زنی رسانه هاست
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام با تاکید بر اینکه تغییر فرمانداران از اختیارات استاندار است، گفت: شایعات روزهای اخیر در خصوص تغییر فرمانداران گمانه زنی رسانه ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-عبادالله باقری اعلام  کرد: جابجایی فرمانداران و مدیران اجرایی در حوزه های مختلف کاری از اختیارات استاندار است و بر اساس ارزیابی عملکرد و سنجش میزان موفقیت و ضعف آنان در انجام وظایف محوله ممکن است تشخیص به جابجایی یا تغییر دهند.
وی افزود: شهرستان های مختلف این استان دارای استعدادهای متفاوتی هستند و با توجه به اینکه یکسال از دوره زمانی دولت یازدهم باقی مانده است هرگونه جابجایی به ویژه در میان فرمانداران با هدف بهبود شرایط و خدمت رسانی بهتر به مردم محتمل است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام شایعات روزهای اخیر مبنی بر تغییر و جابجایی برخی از فرمانداران را گمانه زنی رسانه ها دانست و یادآور شد: هیچ گونه تغییری در فرمانداران تا این لحظه صورت نگرفته است.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر استعفای امیدعلی سبزی فرماندار دهلران و جایگزینی علی نجات سلیمانی (مدیرکل کنونی انتظامی و امنیتی استانداری به جای وی و همچنین جایگزینی معروف بسطامی فرماندار کنونی ایوان به جای ناصر خوشخبر در فرمانداری ایلام در فضاهای مجازی و برخی پایگاه خبری منتشر شده است.
پنجشنبه هفته گذشته امیدعلی سبزی فرماندار دهلران استعفای خود را تقدیم استاندار ایلام کرد ولی این استعفا از سوی محمدرضا مروارید پذیرفته نشد.

 

نظر شما