رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بجنورد خبر داد:

برگزاری مسابقات انتخابی تیم بسکتبال سه نفره خراسان شمالی

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۰۱:۳۶
کد خبر: ۴۱۰۳۹۹
برگزاری مسابقات انتخابی تیم بسکتبال سه نفره خراسان شمالی
مسابقات انتخابی بسکتبال 3 نفره استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، جاهد رئیس هیات بسکتبال بجنورد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم بسکتبال 3 نفره در بجنورد خبر داد.

جاهد گفت: این مسابقات با حضور هشت تیم از شهرستانهای استان برگزار شد و در پایان 10 نفر برای مرحله پایانی تیم منتخب بسکتبال سه نفره استان انتخاب شدند.

حسن جاهد اظهار کرد: این 10 نفر به یک اردوی آمادگی یک ماهه در بجنورد دعوت می شوند و با صلاحدید مربیان چهار نفر برای تیم بسکتبال سه نفره استان انتخاب و در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

وی افزود: در فینال این مسابقات تیم بسکتبال سه نفره ،اندوان بجنورد با نتیجه 13 بر 10 توانست تیم هیات بسکتبال بجنورد راشکست داد و قهرمان این مسابقات شد و در بازی رده بندی هم تیم هیات بسکتبال شیروان توانست با نتیجه 18 بر 15 تیم پایای بجنورد را شکست دهد و به مقام سوم رسید.

رئیس هیات بسکتبال بجنورد گفت: این مسابقات 7 ام خردادماه با همکاری معاونت فرهنگی ،ورزشی شهرداری بجنورد و اداره کل ورزش و جوانان استان در شهربازی بجنورد برگزار شد.

در بسکتبال سه نفره ، بازی در نیمه زمین (در ابعاد 15*11) و با یک حلقه انجام می شود ، هر تیم متشکل از چهار بازیکن، 3 نفر در داخل زمین و یک نفر بعنوان تعویض می باشد ،داوران بازی متشکل از یک داور در داخل زمین و دو داور میز بعنوان منشی و وقت نگهدار می باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز