معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

آموزش و پرورش علاوه بر سخت افزار به کمک های فکری و معنوی خیران نیاز دارد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۹:۴۷:۵۷
کد خبر: ۴۱۰۵۱۵
آموزش و پرورش علاوه بر سخت افزار به کمک های فکری و معنوی خیران نیاز دارد
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت علاوه بر سخت افزار به کمک های فکری و معنوی خیران نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مرضیه گُرد با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش از مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری انرژی می گیرند، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگ ‌سازی کار خیر در آموزش و پرورش است.

گُرد خیران مدرسه‌ساز را پشتیبان و سرمایه‌های نظام آموزش و پرورش دانست و ابراز داشت: هر فردی توان و لیاقت انجام کار خیر در آموزش و پرورش را ندارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش افتخار می‌کند که خیران مدرسه‌ساز را به عنوان یار و همراه در کنار خود دارد.

مرضیه گُرد با بیان اینکه مشارکت در آموزش و پرورش به دو صورت است، گفت: عده‌ای با هزینه خودشان در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند و سود و سرمایه آن نیز تقسیم می‌شود و عده‌ای به عنوان مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز با آموزش و پرورش همکاری دارند.

وی  تصریح کرد: در حوزه تعلیم و تربیت علاوه بر مباحث سخت‌افزاری، نیازمند کمک‌های فکری و مشاوره‌ای هستیم که خیران می‌توانند در این مسیر نیز ما را یاری کنند.

گُرد گفت: بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش مصوبه ای برای اداره مدارس خیر ساز در دستور کار قرار گرفته تا در صورت علاقه مندی خیران از ظرفیت آنها برای  ادامه امر تعلیم و تربیت و مدیریت مدارس استفاده شود.

وی افزود: از طرف وزیر آموزش و پرورش حامل پیام سلام و تشکر هستم و از طرف ایشان از تک تک شما خیران عزیزی که پشتیبانی و سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستید، قدردانی و تشکر می کنم.

برپایه این گزارش؛ در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کرمان با حضور مرضیه گُرد معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی، سید باقر مسلمی معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از خیران مدرسه ‌ساز استان کرمان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز