تاکید استاندار قزوین:

وضعیت اقامت فرمانداران، بخشداران و شهرداران در مدت ۱۰روز مشخص شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۰:۰۱:۳۱
کد خبر: ۴۱۰۵۳۲
وضعیت اقامت فرمانداران، بخشداران و شهرداران در مدت ۱۰روز مشخص شود
استاندار قزوین در نامه ای خطاب به فرمانداران و بخشداران استان خواستار برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت اقامت و سکونت در محل خدمت ظرف 10روز آینده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، استاندار قزوین در نامه ای خطاب به فرمانداران و بخشداران خواستار تعیین کردن وضعیت اقامت فرمانداران، بخشداران و شهرداران شد. در این نامه آمده است:‌ در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های راهبردی دولت تدبیر و امید و تاکیدات مقام عالی وزارت در خصوص خدمت رسانی بهینه و ایجاد بسترهای لازم جهت تامین و بهبود شرایط زندگی و ضرورت توجه بیش از پیش به مسائل و مشکلات مردم استان و تلاش در زمینه رفع آنها و سنگینی بار مسوولیت و خطیر بودن وظایف محوله، حضور تمام وقت نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها و بخش ها را طلب می کند.

وی در ادامه آورده است: در راستای شرح وظایف نمایندگان عالی دولت و به منظور نظارت بر عملکرد کلیه دستگاه های اجرایی و رسیدگی به درخواست های مردمی و پیگیری مطالبات به حق شهروندان در جهت استقرار مدیران در شهرستان ها و بخش ها مقتضی است بعد از پایان سال تحصیلی جدید و حداکثر تا پایان تیر ماه سالجاری به اتفاق خانواده محترم در شهرستان و بخش استقرار یافته و نتیجه به حوزه معاونت سیاسی و امنیتی اعلام شود.

استاندار در پایان ادامه نامه تصریح کرده است: چنانچه در اجرایی کردن خواسته فوق با موانع و مشکلات شخصی، خانوادگی، اداری و ... مواجه هستید و امکان سکونت برای شما مقدور نمی باشد مراتب را سریعاً حداکثر ظرف مدت 10روز اعلام تا نسبت به تعیین جانشین اقدام شود.

همتی در این نامه بر پیگیری و انجام اقدام مشابه از سوی معاونت عمرانی استاندار جهت سکونت شهرداران در محل خدمت تاکید کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز