به منظور تأمین و حراست چاه های استان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی و تعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با نیروی انتظامی استان

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۱۰۶۲۶
جلسه هماهنگی و تعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با نیروی انتظامی استان
جلسه هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی جهت تأمین و حراست عوامل انسداد چاههای غیرمجاز و توقیف ادوات حفاری مربوط باحضور مسوولان شرکت آب منطقه ای و نیروی انتظامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی جهت تأمین و حراست عوامل انسداد چاههای غیرمجاز و توقیف ادوات حفاری مربوط، با حضور مهندس حمید قزوینی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین، سرهنگ امیری جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن تشکر از همکاری و همدلی همه جانبه نیروی انتظامی عنوان کرد: با توجه به اهمیت بحث آب و مشکلات و چالش هایی که در این بخش وجود دارد روند افت سطح آب زیرزمینی در دشت قزوین بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه قزوینی اضافه کرد: اگر با این روند برداشت غیرمجاز از آبهای زیرزمینی برخورد نکنیم طی چند سال آینده شاهد بروز بحران جدی در تأمین آب و مشکلاتی چون فرونشست بیشتر زمین و تدریجاً مرگ آبخوان در برخی از مناطق استان خواهیم بود.

در این جلسه سرهنگ امیری جانشین فرماندهی استان قزوین ضمن تشکر از زحمات قزوینی و کلیه همکاران ایشان در حفظ و صیانت از منابع آب استان عنوان کردند: موضوع آب و حفاری غیرمجاز از بحث های بسیار مهم استان و حتی کشور می باشد تا حدی که مقام معظم رهبری نیز تذکراتی در این مورد را یادآور شده اند و ما نیز این را بر خود وظیفه می دانیم که با تمام وجود و در هر زمان و مکانی همکاری کامل با شرکت آب منطقه ای قزوین جهت برخورد با عواملی که به صورت غیرقانونی از آبهای زیرزمینی استفاده می کنند را داشته باشیم.

در این جلسه مدیران امور منابع آب شهرستانهای تابعه، سرهنگ قاسمی رییس پلیس پیشگیری استان و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان های قزوین، بوئین زهرا، تاکستان، آوج، آبیک و البرز در محل سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای قزوین حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز