معاون سیاسی و امنیتی استاندار

۲۵۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۲:۰۶
کد خبر: ۴۱۰۶۸۴
۲۵۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند
معان سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 2500 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از یاسوج ؛فتاح محمدی با اشاره به اینکه سهمیه استان ما برای اعزام 2500 نفر است، افزود: این  تعداد با 60 اتوبوس به جز وسایل عمومی به تهران اعزام می شوند و معمولا از زمان اعزام تا برگشت سه یا چهار روز طول می کشد.

وی بیان کرد:  افرادی که در شهرستان ها ثبت نام کرده اند 12 خرداد به مرکز استان خواهند آمد و 13 خرداد نیز با حضور مسئولان استانی از مرکز استان حرکت می کنند که روز بعد در کنار مرقد امام خمینی(ره) باشند.

 محمدی عنوان کرد: در تهران و در کنار مرقد امام خمینی (ره) علاوه بر برنامه های فرهنگی که اجرا می شود مقام معظم رهبری نیز سخنرانی خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در  طول مسیر برنامه های متنوعی برای مسافران و زائران حرم امام ره اجرا می شود و در هر اتوبوس معمولا یک روحانی به بیان ابعاد شخصیتی و اندیشه های امام راحل می پردازد.

وی اضافه کرد: افراد علاقه مند به حضور در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره)  می توانند با حضور در پایگاه های سپاه در شهرستان ها و مرکز استان ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز