خط کشی طولی۵۹۷ کیلومتر از معابر سطح شهر ارومیه

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶:۵۷
کد خبر: ۴۱۰۷۵۶
خط کشی طولی۵۹۷ کیلومتر از معابر سطح شهر ارومیه
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: در سال گذشته عملیات خط کشی در 597 کیلومتر از معابر سطح شهرارومیه انجام شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سیروس ذاتی افزود:  علاوه بر خط کشی طولی، 1400 متر مربع نیز انواع خط کشی های عابر پیاده، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، اسکرید، شطرنجی، سرجزیره، محدودیت سرعت و انواع نوشتار و فلش در خیابان ها و معابر سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به نقش این خطوط در معابر شهری،  گفت: هر کدام از این خط کشی ها و علائم  حاوی پیامی ترافیکی برای رانندگان بوده و لازم است به این خطوط و علائم توجه ویژه ای شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با بیان اینکه یکی از رسالت های سازمان حمل و نقل و ترافیک ، ایمنی و تجهیز معابر به لحاظ علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است، ابراز کرد:  سازمان حمل و نقل و ترافیک  در سال گذشته  به تعداد 449 عدد چراغ های راهنمایی شامل چراغ های چشمک زن، شلاقی، پایه کوتاه و چراغ های عابر پیاده را در تقاطع ها و معابر سطح شهر نصب کرده است .

وی افزود:  همچنین در سال گذشته تعداد5412 عدد از انواع تجهیزات ترافیکی و راهنمایی را در سطح معابر شهری نصب کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه هدف معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان های زیرمجموعه آن، کاهش بار ترافیک و ایمنی معابر برای رفاه و آسایش شهروندان  است، گفت:  از شهروندان تقاضا داریم  به علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح معابر توجه و مقررات مربوطه را رعایت کنند تا در سطح شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

نظر شما