با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری ;

برگزاری نشست کارگاهی معاونین ، کارشناسان اجتماعی ، فرهنگی فرمانداری ها و بخشداریهای استان

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۶:۵۳
کد خبر: ۴۱۰۹۳۴
برگزاری نشست کارگاهی معاونین ، کارشناسان اجتماعی ، فرهنگی فرمانداری ها و بخشداریهای استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: کارشناسان اجتماعی باید سطح اطلاعات خود را در باره مسائل این حوزه افزایش داده، تا یافتن راه کار برای حل مشکلات جامعه آسان تر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد رحیم نوروزیان در نشست کارگاهی معاونین و کارشناسان اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ها و بخشداریهای استان در راز و جرگلان با مثبت ارزیابی کردن این نشست ها ، اظهار داشت : توجه به آسیب های اجتماعی به عنوان یک موضوع مهم در سرفصل برنامه های مقامات کشور قرار گرفته است و این اهمیت مسئله را می رساند .

وی با بیان اینکه همه تلاشهای ما باید در راستای رفع مشکلات و گرفتاریهای مردم باشد ، افزود : آسیب های اجتماعی  غالبا پیچیده بوده و با توجه به شرایط فرهنگی کشور پرداختن به این آسیب ها کار سختی است .

فرماندار شهرستان راز و جرگلان نیز اظهار داشت: اقدامات فرمانداریها در حوزه سیاست گذاری و نظارت برعملکرد دستگاههای اجرایی با تقویت مشارکت مردمی در قالب نهادها ، تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد استوار است و مجموعه این اقدامات بایستی منجر به ارتقاء سرمایه اجتماعی مردم شود.

احمد ریواده با تأکید بر آموزش کارشناسان اجتماعی فرمانداریها برای آشنایی با وظایف خود ، خواستار توجه جدی دستگاههای اجرایی به آسیب های اجتماعی شهرستان گردید.

وی مهمترین راهبرد در کاهش آسیب های اجتماعی را ، قوی تر کردن مردم با آگاهی دادن و تسهیل زمینه مشارکت مردم در قالب تشکل های اجتماعی و به ویژه ظرفیت تشکل های فرهنگی و مذهبی معرفی کرد .

گفتنی است: این نشست با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی و با هدف بررسی و تحلیل مسایل، عملکرد و مشکلات و ارائه راهکار و نیز توانمند سازی کارشناسان با برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات مشترک همفکری و برنامه ریزی برگزار شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز