مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای طرح آمایش سراسری مرحله یازدهم اتباع و مهاجرین خارجی

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۹:۵۱
کد خبر: ۴۱۰۹۴۸
اجرای طرح آمایش سراسری مرحله یازدهم اتباع و مهاجرین خارجی
مشاور استاندار و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خراسان شمالی از اجرای همزمان طرح آمایش سراسری مرحله یازدهم اتباع و مهاجرین خارجی در دو مقطع زمانی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود ثمینی با بیان این خبر اظهار داشت:در این طرح، خراسان شمالی به عنوان استان معین عمل می کند که مرحله نوبت دهی این طرح سراسری به مدت 45 روز از 18  اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 31 خرداد ادامه دارد.

وی در ادامه افزود:در این مدت 45 روز، اتباع و مهاجرین خارجی به همراه خانواده های خود باید به دفاتر مشخص شده کفالت در خراسان رضوی مراجعه کرده و نوبت دهی شوند.

ثمینی یادآوری کرد: اتباع افغانستانی که دارای کارت مرحله دهم طرح آمایش هستند و مهاجرین عراقی که دارای کارت مرحله نهم هستند می توانند به دفاتر کفالت مشهد در خراسان رضوی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد:مهاجرین افغانی که کارت آمایش مرحله نهم و ماقبل آن را دارند به شرط داشتن معرفی نامه از امور اتباع و مهاجرین خارجی مستقر در استانداری خراسان شمالی با ارایه مستندات قانونی مورد نیاز جهت معرفی به دفاتر کفالت بایستی به امور اتباع و مهاجرین خارجی استان خراسان رضوی  مراجعه نمایند.

ثمینی با بیان اینکه همزمان با مرحله نوبت گیری، مرحله ثبت نام را نیز خواهیم داشت،ادامه داد:شروع همزمان با اجرای مرحله اول تا سی و یکم مردادماه، به مدت 107 روز خواهد بود.

وی اظهار داشت:برای نوبت دهی 45 روزه، اتباع و مهاجرین خارجی حتما مراجعه داشته باشند چرا که امکان تمدید وجود ندارد.

ثمینی افزود: همچنین کلیه اتباع و مهاجرین خارجی که فاقد هرگونه مدرک هستند اما تا قبل از تاریخ دوم مهرماه سال 85 با خانم ایرانی ازدواج کرده اند به شرط داشتن معرفی نامه از امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی به همراه مستندات قانونی مورد نیاز و ارایه آن به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی نیز جزو مشمولین طرح خواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز