دیروز رخ داد ؛

تقدیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از مونسان

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۲:۴۰
کد خبر: ۴۱۱۰۰۶
تقدیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از مونسان
ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر، توسعه برنامه های فرهنگی در زمینه پیشگیری و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در جزیره کیش، از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش تقدیر و تشکر شد.

در این تقدیرنامه آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، لوح افتخاری زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که موجب مباهات خدمتگزاران بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود .

نظر به اقدامات شایسته انجام شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد در منطقه آزاد کیش، لازم می دانم از جنابعالی و همکاران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آن منطقه تشکر و قدردانی نمایم .

استمرار حمایت های جنابعالی به منظور آگاه سازی و سالم سازی جامعه جهت جلوگیری از گسترش و توسعه آسیب های اجتماعی که اعتیاد یکی از عوامل مهم و بارز آن می باشد مورد تاکید و انتظار است.

گفتنی است، حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به ترتیب مسئولیت رئیس و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری را برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز