با واکنش بلوطبانان لرستانی:

آتش سوزی جنگل های سراب دوره مهار شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۱۱۱۲۳
آتش سوزی جنگل های سراب دوره مهار شد
بدلیل بی احتیاطی تفریح کنندگان جنگلهای روستای سماق چگنی آتش گرفتکه با واکنش نیروهای حامی محیط زیست وبلوطبانان ومحیط بانان این اتش سوزی مهارشد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،بدلیل بی احتیاطی تفریح کنندگان جنگلهای روستای سماق چگنی آتش گرفت که با واکنش نیروهای حامی محیط زیست وبلوطبانان ومحیط بانان این اتش سوزی مهارشد .

7.jpg

 

برپایه این گزارش ،طاهر بیرانوند ریس اداره حفاظت از محیط زیست سراب دوره  چگنی به خبرنگار برنا گفت: طی تماس تلفنی توسط یکی از اهالی روستای سماق چگنی مبنی بر آتش سوزی در منطقه آزاد سماق چگنی که خارج از منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد است ،به کمک نیروهای منابع طبیعی و بسیجیان روستای سماق و همچمین تعدادی از بلوط بانان آتش را که از ساعت 13 بعد اظهر دیروز شروع شده بود توانستیم با مشقت زیاد در ساعت 19/30 غروب مهار نماییم.

1.jpg

 

وی افزود:علت آتش سوزی متاسفانه خاموش نکردن آتش توسط چند نفر که برای تفریح به منطقه رفته بودند عامل آتش سوزی بوده که واقعا" جای تاسف است که افراد نا آگاه  باعث تخریب این سرمایه ملی می شوند .

6.jpg

 

بیرانوند تاکید کرد:از هم وطنان عزیزمان درخواست داریم هنگام حضور در طبیعت از خاموش بودن آتش خود اطمینان حاصل نمایند تا شاهد چنین اتفاقات بدی نباشیم.

99999.jpg

 

 

نظر شما