عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

از بومی سازی ماشین سازی در لیگ برتر حمایت می کنیم

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۱۱۲۲۲
از بومی سازی ماشین سازی در لیگ برتر حمایت می کنیم
شهین باهر گفت: ورزش قهرمانی و بخصوص استفاده از نیروهای بومی می تواند عاملی تشویقی و تأثیرگذار برای ورزش جوانان تبریز و استان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورا و شهردار تبریز از بومی سازی تیم ماشین سازی تقویت این تیم قدیمی حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر از حمایت همه جانبه شورا از این تیم خبر داد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری تبریز همانطوری که در گذشته از ماشین سازی تیم پرطرفدار و قدیمی شهر تبریز حمایت کردند در لیگ برتر هم این حمایتها را ادامه خواهند داد.

وی افزود: این موضوع با اهداف شورای اسلامی شهرتبریز هم در یک راستاست زیرا وظیفه شورا حمایت و نهادینه کردن ورزش در بدنه جامعه است و ورزش قهرمانی و بخصوص استفاده از نیروهای بومی می تواند عاملی تشویقی و تأثیرگذار برای ورزش جوانان تبریز و استان باشد و به همین خاطر معتقدم بومی سازی تیم ماشین سازی تبریز بهترین تصمیم است زیرا هم باعث پیشرفت و ارتقاء ورزش و فعالیت بدنی جوانان شهرمان خواهد شد و از طرفی تیمی متعصب و نماینده واقعی تبریز را خواهیم داشت.

وی تیمی که بازیکنان خارجی آن بیشتر از جوانان بومی آن باشد را معضلی برای ارتقا انگیزه در بین جوانان منطقه دانسته و بالعکس روش بومی سازی را ضمن کاهش هزینه های تیم داری، مسیر مخارج آن را در جهت کسب درآمد برای جوانان خود منطقه و در نهایت گردش مالی شهر دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز