اولین دوره رقابتهای تک حرکت لیفت در تربت حیدریه برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۱۱۲۹۵
اولین دوره رقابتهای تک حرکت لیفت در تربت حیدریه برگزار شد
اولین دوره اولین دوره رقابتهای تک حرکت لیفت در تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت حیدریه، اولین دوره مسابقات تک حرکت لیفت (راو) باشگاه‌های این شهرستان  با شرکت 6 باشگاه پرورش اندام تربت حیدریه در سالن شهیدجلیلی برگزار شد.

در این دوره از رقابتها که با  با شرکت 94 ورزشکار در چهار رده سنی انجام گرفت باشگاه ایرانیان به سرپرستی رسول نظری باکسب 95 امتیاز در رده سنی نوجوانان و 73 امتیاز در رده جوانان عنوان نخست را بدست آورد، باشگاه زئوس نیز در این دو گروه سنی با کسب 64 و 48 امتیاز عنوان دوم را بدست آورد.

دو باشگاه خاوران و المپیک به سرپرستی حسن عاشوری و علی رحمانی با کسب 21 و 40 امتیاز نیز مقام  سوم رده نوجوانان وجوانان را کسب نمودند.

در رده بزرگسالان مقام اول با کسب 84 امتیاز به باشگاه زئوس رسید،باشگاه المپیک به سربرستی مهدی قادری و کسب 63 امتیازعنوان دوم را بست آورد و در نهایت باشگاه رکورد با کسب 79 امتیاز و به سرپرستی مهدی دلیر موفق به کسب عنوان سوم این گروه شد.

استقبال خوب شرکت کنندگان و تماشاچییان،رقابت 7 تن از پیشکسوتان رشته پرورش اندام و حضور قهرمانان ملی رشته پرورش اندام از نکات قابل توجه در برگزاری اولین دوره مسابقات تک حرکت لیفت (راو)قهرمانی باشگاه‌های تربت حیدریه بود که در خاتمه با اهدای کاپ، مدال و حکم قهرمانی به نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز