رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام:

۲۰۸ هزار تن گندم در استان ایلام خریداری شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۵:۵۵
کد خبر: ۴۱۱۳۹۲
۲۰۸ هزار تن گندم در استان ایلام خریداری شد
رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به اینکه فصل برداشت گندم همچنان در استان ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۰۸ هزار تن گندم در ایلام خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-سید محمد تراپ میری با اشاره به ۱۲۵ هزار هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم در این استان افزود: از این میزان ۴۴ هزار هکتار گندم آبی و ۸۱ هزار هکتار گندم دیم است که عمده کشت گندم نیز مربوط به شهرستان گرمسیری دهلران است.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می شود امسال تا ۲۲۰ هزار تن گندم نانی  در استان ایلام خریداری شود و تاکنون ۲۰۸ هزار تن گندم در ایلام خریداری شده است.

میری بیان داشت: در استان ایلام کشاورزان می‌توانند در تمامی شهرستان‌ها به مراکز خرید مراجعه کرده و در ۳۰ مرکز خرید نسبت به فروش محصول گندم خود اقدام کنند.

وی افزود: فصل برداشت هنوز در استان ایلام به‌ پایان نرسیده است و برداشت محصول در مناطق سرد و معتدل هنوز ادامه دارد، به‌ طور قطع مقدار گندم خریداری‌ شده از کشاورزان افزایش می‌یابد.

رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: از زمان آغاز برداشت محصول در استان ایلام تا امروز مقدار ۱۸۹ هزار تن گندم نانی و مقدار ۱۹ هزار تن گندم بذری از کشاورزان استان ایلام خریداری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز