استاندار لرستان :

۴۰ هزار میلیارد ریال در سال باید در استان سرمایه گذاری شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۷:۵۲:۲۳
کد خبر: ۴۱۱۴۳۴
۴۰ هزار میلیارد ریال در سال باید در استان سرمایه گذاری شود
انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی یک فرصت و ظرفیت مطلوب است که باید از ان برای تسریع در روند توسعه استان استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،هوشنگ بازوند استاندار لرستان با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید سال گذشته 450 میلیاردریال به استان اختصاص داد  گفت:  درخواست می شود این میزان امسال به یکهزار میلیارد ریال افزایش یابد.

وی که در در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به انتخاب استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی باید بانک ها و موسسات مالی توجه ویژه به اجرا و تکمیل طرح های استان داشته باشند.

بازوند خاطر نشان کرد: باید در سال 40 هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری شود که این مهم باید با همکاری مردم، بخش خصوصی، بانک ها و دولت انجام گیرد تا بتوان در یک دوره پنج ساله نرخ بیکاری لرستان را به متوسط کشور کاهش داد.

وی تصریح کرد: انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی یک فرصت و ظرفیت مطلوب است که باید از ان برای تسریع در روند توسعه استان استفاده کرد.

بازوند گفت: بانک ها باید این مهم را جدی بگیرند وپرداخت تسهیلات برای بخش خصوصی را تسهیل کنند.

وی ادامه داد: چنانچه مدیران بانک ها و دستگاههای اجرایی موانعی برای اجرای مصوبات دارند این مهم را اعلام نمایند تا در مکاتبه با معاون اول رئیس جمهوری نسبت به رفع موانع و تفویض اختیار به استان پیگیری شود چراکه هیچ بهانه ای در خصوص عدم اجرای مصوبات و برنامه های اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نخواهد بود.

استاندار لرستان   رونمایی از سند اشتغال و توسعه سال 95 استان را مهم ارزیابی کردواظهارداشت: 60 تا 65 درصد طرح های این سند با اقتصاد مقاومتی همپوشانی دارد اما مدیران باید نسبت به اجرای تمامی طرح و برنامه های سند التزام داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز