معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

برنامه ریزی شرکت مس برای حضور در بورس لندن و شانگهای

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۸:۵۸
کد خبر: ۴۱۱۵۳۰
برنامه ریزی شرکت مس برای حضور در بورس لندن و شانگهای
معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در حوزه فروش درپی فراهم آوردن شرایط حضور در بورس لندن و شانگهای و فروش محصولات هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن بازارنوی  با اعلام این خبر، به مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری در حوزه فروش پرداخت و گفت: شناسایی کشورهای فعال و رو به رشد مصرف مس، حضور مؤثر در مجامع بین‌المللی و امکان‌سنجی حضور مؤثر درکشورهای مصرف‌کننده از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور تحقق این هدف است.

وی گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه‌های فروش، نظارت بر خدمات فنی ـ بازرگانی و مجامع، سهام و سرمایه‌گذاری که زیرمجموعه‌های این معاونت هستند به‌منظور تحقق اقتصادی مقاومتی به همراه افزایش بهره‌وری است.

معاون مالی و اقتصادی شرکت مس ادامه داد: در سال جاری عملیاتی کردن تجارت الکترونیک در فرایند فروش، مدیریت بهینه بازار و استفاده از فرصت‌ها، تأمین فضاهای مناسب نگهداری محصولات در مبادی خروجی و ورودی کشور، به‌روزرسانی سیستم‌ها وپایگاه‌های اطلاعاتی و بازنگری در فرایند عملیات نهایی فروش (حمل – بیمه – تحویل)، ارائه گزارش مقایسه‌ای میزان فروش با برنامه پیش‌بینی‌شده و تکریم مشتریان با تعاملات مؤثر از مهم‌ترین برنامه‌های امور فروش است.

معاون مالی و اقتصادی شرکت مس گفت: در سال جاری در حوزه فروش به دنبال بازاریابی و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی مس هستیم.

بازارنوی با بیان اینکه امور نظارت بر خدمات فنی – بازرگانی یکی دیگر از حوزه‌های معاونت مالی و اقتصادی است درباره برنامه‌های این حوزه در سال جاری گفت: نظارت بر اجرای کامل زنجیره تأمین، کیفیت و قیمت مناسب، پایش قرارداد شرکت خدمات بازرگانی، تأمین دسترسی تأمین‌کنندگان به سامانه استعلام الکترونیکی، به‌روزرسانی و مستندسازی فرایند کنترل خریدها، بازبینی قراردادهای تأمین‌کنندگان و در صورت لزوم اعمال تغییرات حسب مقررات و امکان‌سنجی عقد قراردادهای خریدهای عمده با گشایش LC داخلی با تأمین‌کنندگان از اهم برنامه‌های معاونت مالی و اقتصادی برای حوزه نظارت بر خدمات بازرگانی و فنی است.

معاون مالی و اقتصادی شرکت مس با مهم خواندن کاهش هزینه‌های خرید و شناسایی محل‌های اتلاف هزینه درباره اقدامات صورت گرفته برای کاهش هزینه‌ها گفت: به‌منظور تحقق این هدف کمیته‌های بررسی اقلام پرمصرف (80 درصد هزینه‌ها) مناطق کرمان و آذربایجان تشکیل‌شده است و همچنین نظارت بر تأمین اقلام مصرفی با لحاظ زمان در دستور کار امور نظارت بر خدمات فنی و بازرگانی شرکت قرارگرفته است.

وی از رتبه‌بندی تأمین‌کنندگان و انتخاب تأمین‌کنندگان نمونه و قدردانی از آنان به‌منظور جلب اعتماد و افزایش همکاری متقابل در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان بومی و داخلی سیاست ایجاد تنوع در تأمین‌کنندگان و استفاده از تأمین‌کنندگان بومی حائز شرایط نیز در دستور کار برنامه‌های امور نظارت بر خدمات فنی و بازرگانی قرارگرفته است.

بازارنوی در ادامه سخنانش از اهم برنامه‌های امور مجامع، سهام و سرمایه‌گذاری در سال 95 گفت و بیان کرد: فراهم آوردن شرایط تأمین مالی پروژه‌ها از محل سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و افزایش مشارکت سهامداران به‌منظور افزایش سرمایه دو اقدام مهم این حوزه برای سال 95 است.

وی افزود: همچنین صدور اوراق تأمین مالی، برنامه‌ریزی برای افزایش سرمایه مصوب و مدیریت نرم‌افزارهای امور سهام نیز از دیگر برنامه‌های حوزه سهام و سرمایه‌گذاری معاونت مالی و اقتصادی برای سال جاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز