با مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود؛

تجدید با آرمان های خمینی کبیر و پیمانی دگربار با رهبری نظام

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۹:۰۳
کد خبر: ۴۱۱۹۰۶
تجدید با آرمان های خمینی کبیر و پیمانی دگربار با رهبری نظام
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: همزمان با بیست و هفتمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) 170 زائر از منطقه آزاد قشم عازم مرقد مطهر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری اعلام کرد: عاشقان خمینی کبیر (ره) در قالب دو گروه از مردم همیشه درصحنه جزیره قشم شامل 50 نفر از بانوان و 50 نفر از آقایان با استفاده از قطار عازم مرقد مطهر می شوند.

وی ادامه داد: گروه دوم متشکل از 70 نفر کارمند ادارات و نهادها که از مدت های پیش برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند نیز با دو دستگاه اتوبوس و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم راهی این سفر خواهند شد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، زائران حرم حضرت امام خمینی (ره) روز چهارشنبه 12 خرداد ماه جاری با بدرقه مردم و آئین های ویژه برای پیوستن به خیل عظیم عزاداران روح الله (ره) به سمت مرقد مطهر سفر می کنند.

گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام امت خمینی کبیر (ره) و تجدید میثاق با آرمان های پیر سفر کرده جماران، تجدید بیعت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید بر پاسداشت خون مطهر شهدای گرانسنگ و شرکت در آئین های عزاداری بخشی از اهداف این سفر است که ماندگاری به آن اشاره کرد.

بنا به این گزارش، همه ساله همزمان با نزدیک شدن به 14 خرداد سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، میلیون ها نفر از ارادتمندان حضرتش از اقصی نقاط ایران و جهان عازم مرقد ملکوتی امام خمینی (ره) می شوند و از ویژه برنامه های این سفر معنوی بهره می برند.

حضرت امام (ره) پس از مبارزه قاطعانه با رژیم پهلوی و تحمل 10 ماه زندان به خاطر مخالفت با عملکرد دستگاه حاکم بالاخره در سال 1342 به مدت 15 سال به کشور عراق تبعید شد. وی طی این مدت پیوسته با روش های حکومت شاه که با اصول اسلامی فاصله داشت مخالفت می کرد و نتیجه این مبارزات به پیروزی انقلاب اسلامی و ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به ایران در22 بهمن سال 1357 منجر شد و امام امت پس از سال ها رهبری نظلم جمهوری اسلامی در تاریخ 14 خرداد 1368 به وصال معبود خود شتافت.

نظر شما